جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تشییع غیر قابل تکرار شهدای مقاومت یک رفراندوم ملی در حمایت از محورمقاومت بود، گفت: آن حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سپهبد سلیمانی ضربه سختی به آمریکای جنایت کار و حامیان آن بود.

حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به خدمات و مجاهدت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، گفت: سپاه همواره حفظ و پشتیبان انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران بوده است.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه های مخلتف است، افزود: این نیروی مردمی و انقلابی در چهل سال اخیر بسیاری از توطئه ها و فتنه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران همواره از عظمت سپاه پاسداران عصبانی و در هراس بوده اند، گفت: به همین دلیل یکی از اهداف دشمن تضعیف این نهاد انقلابی در چهار دهه اخیر بوده است.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که با بیان این که حضور سپاه تنها به عرصه نظامی ختم نشده است، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله برای کمک رسانی به مردم در کنار سایر دستگاه ها به خدمت رسانی مشغول بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات سپاه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و محرومیت زدایی غیر قابل انکار است، تصریح کرد: این نیروی مردمی در طول سال های اخیر نقش بسیار ارزنده ای در محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور بر عهده داشته است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که این خدمات ارزنده به خوبی برای مردم تبیین و تشریح نشده است، افزود: باید این مجاهدت های خاموش بیش از پیش برای مردم تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه خدمات فرزندان این انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند کرد، بیان داشت: متأسفانه عده ای در داخل و خارج تلاش می کنند با سوء استفاده از موضوع سقوط هواپیمای مسافری اوکراینی، این نهاد مردمی و انقلابی را تضعیف و تخریب کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: امروز تضعیف سپاه، هدف و خواست دشمن است و نباید عده ای در داخل به بهانه های مختلف موجب شادی دشمنان و بدخواهان انقلاب شوند.

وی با بیان این که تشییع شهدای مقاومت یک رفراندوم ملی در حمایت از محور مقاومت بود، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سپهبد سلیمانی ضربه سختی به آمریکای جنایتکار و حامیان آن بود.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که حماسه عظیمی که مردم ایران در روز تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی خلق کردند، موجب تحیر و تعجب دنیا شد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با خلق آن حماسه عظیم بار دیگر ثابت کردند که با قدرت پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آن حضور میلیونی مردم موجب عصبانیت دشمنان انقلاب شد، افزود: دشمنان فکر نمی کردند علیرغم همه مشکلات اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند چنین حماسه عظیمی را خلق کنند.

وی با بیان این که عامل همه حوادث هفته های اخیر در منطقه آمریکای جنایت کار است، بیان داشت: جریان رسانه ای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند تا با فضای سازی، اذهان عمومی را به سمت دیگری منحرف کنند.

حجت الاسلام شعبانی با تأکید براین که امروز دیگر جایی برای آمریکایی ها در منطقه وجود ندارد، افزود: تروریست های آمریکایی باید منطقه را ترک کنند تا شاهد بازگشت آرامش و امنیت به کشورهای منطقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha