پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدمجتبی بدری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان این که موشک های نقطه زن ایران و اصابت دقیق به اهداف مورد نظر موجب شگفتی و وحشت آمریکایی ها شد، گفت: با این عملیات، جبهه مقاومت جان تازه ای گرفت و همه گروه های مقاومت گفتند اگر آمریکا دست از پا خطا کند در منطقه کارش تمام است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که رسانه های معاند می خواهند با تبلیغات غیرواقع بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران را عادی و بی اهمیت جلوه بدهند، اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری بسیار مهم، راهبردی و در این مقطع زمانی بسیار حساس، راهگشا و هدایت کننده بود و خبرگزاری های مهم دنیا بیانات ایشان را به طور مستقیم پخش کردند و این نشان از اهمیت مسئله داشت.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به مواضع آمریکا در عین الاسد عراق، افزود: همانطور که مقامات نظامی هم گفتند سال های طولانی بود که کسی جرأت حمله یا پاسخ گویی مستقیم نظامی به شرارت های آمریکا را نداشت، اما این اقدام ایران هیمنه پوشالی و مصنوعی آمریکایی ها را شکست و برای کشورهای مرتجع عربی هم موجب درس عبرت شد.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران با بیان این که موشک های نقطه زن ایران و اصابت دقیق موشک ها به اهداف مورد نظر موجب شگفتی و وحشت آمریکایی ها شد، ابراز داشت: با این اقدام نظامی ایران آن هیبتی که آمریکا به عنوان ارتش اول جهان برای خود ساخته بود در هم شکست و همه به ویژه کشورهای مرتجع عربی که هزینه حضور نظامیان آمریکایی در منطقه را می پردازند تا به خیال خود در مواقع بحرانی از آنان محافظت شود، فهمیدند که ارتش امریکا یک ارتش بزدل و توخالی است زیرا با همه این امکانات و تجهیزات شان نتوانستند حتی یک موشک ایران را رهگیری کنند و همه موشک ها به اهداف از قبل پیش بینی شده اصابت کرد.

وی با بیان این که این دستاوردهای مهم موجب شد تا رهبر انقلاب آن را ایام الله بخوانند، ادامه داد: پیامی که این مسئله برای جبهه مقاومت داشت این بود که آمریکا را می شود خرد کرد و باید محکم ایستاد و از ارزش های اسلام دفاع کرد و قطعا با ایستادگی جوانان جبهه مقاومت آمریکا از منطقه اخراج خواهد شد. بنابر این با این حمله جبهه مقاومت جان تازه ای گرفت و همانطور که دیدید همه گروه های مقاومت گفتند اگر آمریکا دست از پا خطا کند در این منطقه کارش تمام است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان این که ابعاد مختلف ایام الله حمله موشکی ایران به آمریکا و تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار سلیمانی باید توسط مبلغان و طلاب حوزه های علمیه برای مردم تبیین شود، گفت: باید قدرت و اقتدار نظامی ایران به خوبی برای مردم تبیین شود زیرا ایران اولین قدرت نظامی اسلامی بود که توانست قدرت نظامی آمریکا را به چالش بکشد، کاری که هیچ ارتشی در دنیا جرأت انجام آن را نداشت.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رهبری هوشمندانه و مقتدر حضرت امام خامنه ای توانست از دل توطئه دشمنان چنین دستاوردهای مهمی که موجب عزت اسلام شد و به معنای واقعی کلمه مصداق ایام الله بود، بدست آورد.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) در ادامه با اشاره به وقوع سانحه برای هواپیمای مسافربری، عنوان داشت: همه ما بابت این مسئله بسیار اندوهگین و ناراحت هستیم و در مدرسه دو مراسم بزرگداشت با حضور اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم برای این عزیزان برگزار کردیم و از درگاه خداوند متعال برای آنان طلب رحمت و مغفرت کردیم و این نشان می هد که ما نسبت به این عزیزان که فرزندان و هموطنان ما بودند بی تفاوت نبوده و در غم از دست دادن آنها عزادار هستیم.

وی ادامه داد: با وجود اهمیت این مسئله اما نباید اجازه داد دشمنان از آن بهره برداری سیاسی کرده و بخواهند به این بهانه آن ایام الله که مقام معظم رهبری فرمودند به فراموشی سپرده شود. بنا بر این مسئله سقوط هواپیما در جای خود برای ما مهم و دردناک است اما منافع ملی و اقتدار نظامی و حفظ امنیت کشور مسئله ای مهم تر است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: باید از مسئولیت پذیری نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کرد که بدون هیچگونه بهانه ای همه مسئولیت های این اتفاق را پذیرفتند و در هیچ کجای دنیا شما نظامی را نمی بینید که این طور با مردمش صادق باشد، اما در هر صورت این حادثه در شرایطی رخ داد که سطح آمادگی نظامی برای دفاع از امنیت کشور بسیار بالا بود و وقوع ان برای همه ناراحت کننده بود.

حجت الاسلام والمسلمین بدری در پایان با اشاره به مواضع خانواده های شهدای هواپیمای مسافربری، گفت: بسیاری از این خانواده ها نیز اعلام کردند که کسی حق ندارد از این حادثه سوءاستفاده سیاسی کند و بر حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی تاکید کردند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    خود امریکا را بزنین همشونو تیکه تیکه کنین