پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: نشر و توسعه فرهنگ قرآنی و بسترسازی آن برای ورود به زندگی افراد جامعه می تواند راهگشای حل بسیاری از مسائل روز کشور و اجتماع باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست مدیر حوزه علمیه استان کردستان با مدیر موسسه قرآنی «مصباح هدایت»، اعضای شورای شهر و شهردار «توپ آغاج»، پیش از ظهر امروز برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در این نشست اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که باید همه ما مدنظر داشته باشیم، نهادینه سازی فعالیت های فرهنگی در بستر جامعه می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد:  فعالیت های شهرداری و شورای شهر در مباحث فرهنگی و مذهبی نقش بسیار تاثیرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها دارد.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات حجت الاسلام صفرلو، مدیر موسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهرستان بیجار بیان کرد: نشر و توسعه فرهنگ قرآنی و بسترسازی آن برای ورود به زندگی افراد جامعه می تواند راهگشای حل بسیاری از مسائل روز کشور و اجتماع باشد، لذا حمایت دولت از این موسسات می تواند نوعی سرمایه گذاری بلندمدت برای جامعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امیدواریم که شاهد توسعه موسسه «مصباح هدایت» با همراهی اعضای شورا و شهردار توپ آغاج باشیم.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام صفرلو، مدیر موسسه قرآنی «مصباح هدایت» و شهردار و اعضای شورای اسلامی توپ آغاج به بیان دیدگاه های خود درباره تعامل بیشتر با حوزه علمیه استان کردستان پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید موسسه نیکوکاری «خانه امید» با همکاری موسسه قرآنی «مصباح هدایت» جهت کمک به اقشار کمک در آمد و تامین جهیزیه و همچنین ازدواج آسان راه اندازی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha