شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به بیان اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به بیان اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخته است.

رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به پیروی از اندیشه‌ی تابناک معمار انقلاب اسلامی، بر این باورند که:

۱. آمریکا شیطان اکبر، طاغوت اعظم و تروریست بالذات است.

۲. انقلاب اسلامی، در شکل گیری و اوج گیری و پیروزی و دوران تثبیت و بالندگی و سیر تکوین از انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی، خط مقابل آمریکا و استکبار بوده و خواهد بود.

۳. این تقابل و دشمنی همواره و درگذر زمان، نه تنها کاسته نخواهد شد بلکه هر چه زمان می‌گذرد رو به تزاید و شدت خواهدبود.

۴. ایران انقلابی و آمریکای مستکبر، اکنون نماد عینی مقابله جبهه اسلام و کفر و حق وباطل هستند و جمله شریفه‌ی « بَرَزَ الاسلامُ کلُّهُ علی الشرکِ کُلِّهِ» در زمان حاضر تجسم یافته است.

۵. پیچ تاریخی زمان حاضر در همین عرصه مقابله- و نه لزوما جنگ- رقم خواهد خورد. پیروزی ایران انقلابی و محور مقاومت فعال در جبهه‌های مختلف وشکست‌های پیاپی راهبردی آمریکا، به افول و زوال شیطان اکبر و دشمن اصلی خواهد انجامید.

۶. به تناسب این که این تقابل رو به تزاید و شدت است، ایران و آمریکا در حرکت به سوی آینده در دو خط موازی حرکت می‌کنند و هیچگاه به هم نخواهند رسید و از دشمنی شان کاسته نخواهد شد مگر این که آمریکا دست از استکبار و تخاصم بردارد که این محال است،

۷. اگر در برخی اوقات ودر ابعاد محدود و زمان محدود(مانند مذاکرات هسته ای) دو کشور در مقابل هم می‌نشینند:

اولا- باید دید چه قصور و تقصیری در حرکت انقلابی ما وجود داشته است که کار به اینجا کشیده شده است؟ !!!(مثل مذاکرات هسته‌ای که محصول فتنه ۸۸ و عدم روحیه‌ی انقلابی و نگاه منفعلانه دولت ها، به غرب بوده است.)

ثانیا؛ آن مذاکرات نیز قطعا باید مصداق» نرمش قهرمانانه « باشد. مانند « فن ّ خاک شدن» در کشتی که به قصد تنفس برای ادامه مبارزه و گرفتن دامن حریف برای ضربه فنی کردن او و غلبه نهایی بر اوست.

حکمت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha