پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشن ازدواج

حوزه/ رئیس ستاد ازدواج دانشجویی از تمدید دو هفته ای مهلت نام نویسی در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، معاون فرهنگی سیاسی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری با اعلام این خبر گفت: مهلت نام نویسی در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی تاکنون دو بار تمدید شده اما با توجه به پایان امتحانات و درخواست های متعدد دانشگاه ها این امر تا نیمه بهمن ماه تمدید می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار زوج برای شرکت در مراسم نام نویسی کرده اند، تصریح کرد: در این میان دانشگاه های استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی و یزد به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام را دارند.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به تراکم کاروان های بهمن ماه به دانشجویان مزدوج توصیه کرد: هر چه سریعتر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام نمایند.

حجت الاسلام صالحی همچنین با بیان اینکه ورود کاروان های دانشجویان به مشهدمقدس از دهم دی ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، افزود: زوج های دانشجو در مدت دو شب و سه روز اقامت رایگان در مشهدمقدس از برنامه های متنوع فرهنگی آموزشی بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: زوج هایی که یکی از آن ها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه ۹۷ تا پایان آذرماه۹۸ باشد امکان ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند. 

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی اضافه کرد: زوج هایی که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و تایید شده اند اما امکان حضور نداشته اند می توانند در این دوره شرکت کنند.

بر پایه این گزارش، زوج های دانشجوی واجد شرایط می توانند تا 15 بهمن 98 از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یا امور فرهنگی دانشگاه ها برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha