جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام طلاب و مبلغات به نقاط مختلف استان بوشهر در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) ۵۳۰ مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان ضمن پاسداشت مجاهد فی سبیل الله، سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی با ولایت پذیری و نبوغ بالای نظامی خویش نقش برجسته ای در نابودی داعش و سایر گروه های تروریستی منطقه داشت و باید برنامه های گرامیداشت این سردار بزرگ تا اربعین شهادتش هر چه باشکوه‌تر ادامه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه سخنان خود به استقبال با شکوه اقشار مختلف مردم از تشییع پیکر سردار سلیمانی در شهرهای مختلف ایران و عراق و همچنین تقارن این مناسبت با ایام فاطمیه اشاره و تاکید کرد: اگر امروز شاهد برگزاری تشییع باشکوه سردار رشید سپاه اسلام هستیم، قطعاً به برکت عنایت اهل بیت و توسل به این بزرگواران به ویژه بانوی دو عالم بود.

وی با بیان اینکه ایام فاطمیه دوم را در پیش‌رو داریم که این ایام مقارن با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر است، گفت: تبیین سیره حضرت زهرا (س) و پاسداشت شهادت سردار سلیمانی محور برنامه های ایام فاطمیه باشد.

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید بر تبیین ابعاد وجودی و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: در محافل و برنامه‌هایی که برای برگزاری ایام فاطمیه تدارک دیده شده ابعاد سیره بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با فعالیت وعاظ از لحاظ شعاری و شعوری تبیین و ترویج می‌شود.

وی از اعزام طلاب و مبلغات به نقاط مختلف استان بوشهر در ایام فاطمیه خبر داد و بیان کرد: برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) ۵۳۰ مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ۳۰ نفر از مبلغان اعزامی از دیگر استان‌ها است افزود: ۵۰۰ نفر مبلغان و مبلغات بومی و ۳۰ نفر اعزامی از خارج استان هستند که از طرف این اداره کل به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha