جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معارفه سردار قاآنی

حوزه/ آیین معارفه فرمانده نیروی قدس سپاه و پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیین معارفه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) با حضور فرماندهان و مسئولین عالی‌رتبه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم که سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا، سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، امیر حاتمی وزیر دفاع،سردار محسن رضایی و جمعی از معاونین ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان و معاونین سپاه و ارتش و خانواده معظم سردار سربلند سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند، با قدردانی از مجاهدت های این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، حکم انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به وی اعطا شد.

همچنین با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.

جوانمردانه دشمن حاج قاسم را خواهیم زد

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در این مراسم، گفت: این مراسم در واقع  میثاق با فرمانده ای دلاور، مردمی و ولایت مدار است و ما گرد هم آمدیم تا با  این الگوی قهرمان مقاومت و انسان ملکوتی پیمان ببندیم که راهش همچنان استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمن ناجوانمردانه سردار سلیمانی را به شهادت رساند، اظهار کرد: آنان مرد میدان جنگ نبودند که در میدان با حاج قاسم درگیر شوند؛ در اوج ناجوانمردی سردار عالی مقام ما را به شهادت رساندند، اما به لطف الهی و به همت همه آزاد مردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند، جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

فرمانده نیروی قدس سپاه، خاصیت شیطان بزرگ را شیطنت، دشمنی و خباثت عنوان و افزود: دشمنان ما زبانی غیر از زور را نمی فهمند، از این رو باید در مقابل آنان مستحکم بایستیم؛ اگر ما به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم همه تهدیدها قابلیت تبدیل شدن به فرصت را دارند .

سردار قاانی در توصیف سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: هر چند زبان از توصیف فضائل اخلاقی حاج قاسم قاصر است، اما  تبعیت محض از ولایت شاخص اصلی و محور اقدامات این سردار سربلند بود، همواره با اخلاص عمل می‌کرد و خالصانه درمسیر گام برمی داشت و سرانجام پس از سال ها مجاهدت در مسیر اعتلای اسلام، به آرزوی دیرین خود شهادت رسید.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان یگانه راه غلبه بر دشمن را ایستادگی و مقاومت برشمرد و تاکید کرد: راه و مسیر روشنی که حاج قاسم در آن با اقتدار و صلابت گام برمی داشت، همانگونه که در حکم فرماندهی معظم کل قوا تصریح شده است، با قدرت استمرار خواهد داشت .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha