جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد، داشتن روحیه انقلابی و ولایتمداری را از جمله ضرورت های تاریخی و اجتماعی برای عبور از توطئه دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین عباس سبحانیان، پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت شهدای مقاومت و عروچ یافتگان سانحه هوایی، در جمع مردم دارالعباده، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جانباختن مسافران سانحه هوایی پرواز اوکراین، لزوم نگاه با بصیرت به حوادث اخیر را یادآور شد و بزرگداشت شهدا و نیز جانباختگان سانحه هوایی اخیر را یک وظیفه ملی و دینی دانست.

وی، صبر و استقامت خانواده های جانباختگان سانحه هوایی را ستود و آن را نشانه انقلابی بودن این خانواده ها خواند و افزود: در هر برهه از تاریخ انقلاب اسلامی که مردم و مسئولان با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در کنار رهبر معظم انقلاب بودده اند، استکبار شکست خورده است.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: کسانی که به دنبال جدایی دین از سیاست هستند در واقع به دنبال اهداف شخصی و راحت طلبی خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانیان با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه 27 دی ماه در خصوص قوی شدن در برابر کفر جهانی تأکید کرد: داشتن روحیه انقلابی و ولایتمداری از جمله ضرورت های تاریخی و اجتماعی برای عبور از توطئه دشمنان انقلاب اسلامی  است.

بر پایه این گزارش، در این مراسم خانواده امیرحسین قربانی بهابادی از جانباختگان سانحه هوایی و استاندار و معاونان وی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مدیر کل تبلیغات اسلامی، مدیران حوزه علمیه خواهران و بردادران یزد، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده معظم شهدا و برخی دیگر از مسئولان و جامعه دانشگاهی نیز حضور یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha