جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۶۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه برنامه های متعددی در امامزاده ها و بقاع متبرکه این استان برگزار می شود، از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۶۰ بقعه متبرکه خبر داد و گفت: برای اجرای این برنامه ها بیش از ۵۰ مبلغ در بقاع متبرکه و همچنین مدارس استان حضور دارند و به اجرای برنامه های مختلف دینی فرهنگی خواهند پرداخت . 

وی با بیان اینکه همایش رهروان یاس نبوی، عصر روز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این همایش در راستای ترویج سبک زندگی فاطمی با حضور بانوان ولایی در  ادارات اوقاف ۸ شهرستان استان لرستان برگزار خواهد شد . 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه سالروز پیرزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های دهه فجر نیز مردمی و با شکوه در بقاع متبرکه استان لرستان برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، گفتمان های انقلابی، مسابقات فرهنگی، تبیین دستاوردها و اهداف نظام و تببین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از مهترین برنامه های بقاع متبرکه است. 

وی در پایان از برگزاری برنامه های شاخص دهه فجر در بقاع متبرکه استان لرستان خبر داد و گفت: ۳۰ برنامه شاحص با هدف تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی با حضور جوانان مومن و انقلابی برگزار خواهد شد .
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha