شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری آئین اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در آستانه سالگرد پیرورزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه بیش از 580 اثر از حوزه های علمیه برادران و خواهران استان لرستان به دبیرخانه  جشنواره علامه حلی ارسال شده است، گفت: آثار رسیده از 26 مدرسه علمیه خواهران و برادران استان پس از ارزیابی های اجمالی و تفصیلی، زیر نظر 10 استاد پژوهش بررسی شده است که در آئین اختتامیه که بزودی در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی (ره) فرهنگیان استان برگزار می شود از صاحبان 45 اثر تجلیل خواهد شد.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) حوزه علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد: در این مراسم همچنین از 6 مدرسه علمیه خواهران و برادران استان لرستان که در زمینه خلق آثار پژوهشی فعال هستند تجلیل خواهد شد .

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان افزود: آثار رسیده به دبیرخانه در قالب کتاب، مقاله و تحقیق پایانی است که بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان در زمینه علوم قرانی بوده است . 

حجت الاسلام پنام در پایان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر امسال برنامه های پژوهشی ویژه برای طلاب و دانشگاهیان برگزار خواهد شد، گفت: نشست های نقد کتب انقلابی با حضور نویسنده و منتقدان حوزه و دانشگاه، بصورت دوره ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha