پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتصاب

حوزه/ اگر انقلاب روی نمی داد، از اسلام و دین نامی باقی نمی ماند؛ سال ۱۹۷۳ میلادی در گزارشی آمده بود که دیگر هیچ اثری از دین باقی نمانده و مردم به سوی عقلانیت حرکت می کنند؛ اما امروزه به برکت انقلاب در دنیا از اهل بیت(ع) و دین اسلام سخن گفته می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مراسم معارفه معاون امور فرهنگی مجمع که در ساختمان مجمع قم برگزار شد، گفت: از خداوند می خواهیم که برای توسعه و پیشرفت مکتب اهل بیت(ع) سربازان خوبی باشیم و در این مسیر قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد زارعان اظهار داشت:  گاهی اوقات از وضعیت کشور خود و اتفاقاتی که در جهان رخ می دهد و نعمتی که برای این نسل سرازیر شد، غافل می مانیم و توجه نداریم که در دنیا چه اتفاقاتی افتاده است.

وی ادامه داد: برخی نهادهای انقلاب مثل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به دلیل ارتباط با دنیا فهم جهانی بهتری دارند که این رویدادهای اخیر جز با معجزه الهی رخ نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین زارعان تأکید کرد: اگر انقلاب روی نمی داد، از اسلام و دین نامی باقی نمی ماند؛ سال ۱۹۷۳ میلادی در گزارشی آمده بود که دیگر هیچ اثری از دین باقی نمانده و مردم به سوی عقلانیت حرکت می کنند؛ اما امروزه به برکت انقلاب در دنیا از اهل بیت(ع) و دین اسلام سخن گفته می شود.

وی افزود: سر سفره ای نشسته ایم که در راه آن زحمات زیادی کشیده شده است و این بار امروز بر دوش ما گذاشته شده است. مسئولیتی که بر عهده من نهاده شده کار طاقت فرسا و مشکلی خواهد بود و از خدا می خواهم مسیر هموار شود و آبرومند باشیم.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت( علیهم السلام) با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد زارعان عضو هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب را به عنوان معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام ) منصوب کرد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha