جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس اسکندری

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم گفت: ایران اسلامی اقتدار خود را در انتقام سخت از آمریکایی‌ها به خوبی نشان داد، اقتداری برآمده از قدرت مکتب تشیع که در قالب جمهوری اسلامی تبلور یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نشستی با کارکنان این اداره کل اظهار کرد: خون پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب شد دشمنان نتوانند به اهدافشان دست یابند.

وی افزود: پاسخ مقتدرانه سپاه به این جنایت، دقت و سرعت عمل بی نظیری داشت و میزان تخریب پایگاه آمریکایی‌ها هم نشان‌دهنده حجم گسترده حمله است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه انتقام سختی از آمریکایی‌ها گرفته شده است گفت: هر چند دولتمردان ایالات متحده می‌خواهند اذهان عمومی را منحرف کنند و بگویند اتفاقی نیفتاده است ولی حقیقت به تدریج روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: حادثه تلخ هواپیمای اکراینی ذائقه‌ها را تلخ کرد، این یک اشتباه بود که رخ داد زیرا جمهوری اسلامی هیچ گاه حتی جان یک نفر بی گناه را به عمد نگرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری با اشاره به ۴۰ سال جانفشانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کشور و مردم عنوان کرد: نباید با یک اشتباه، همه این تلاش‌ها را زیر سوال برد چه اینکه فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم خیلی زود و با شجاعت، به این اشتباه اقرار کرد و گفت مسئولیت آن را گردن می‌گیریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: نباید تنگ‌نظرانه به مسائل نگریست و بر اساس حب و بغض‌های غیر الهی، به تحلیل موضوعات پرداخت.

وی تصریح کرد: امنیت امروز ما به خاطر خون پاک جوانان و رزمندگان اسلام در مبارزات انقلاب و دوران دفاع مقدس و پس از آن است، امنیتی همراه با اقتدار که بعد از ۱۴۰۰ سال نصیب شیعیان شده و نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه در مقابل نظام استکباری ایستاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری با بیان اینکه کشورهای قدرتمند و دارای سابقه نظامی فراوان، جرأت حمله به آمریکا را ندارند گفت: با این حال این اقتدار شیعه است که در مقابل جنایت آمریکایی‌ها، به پایگاه آنها حمله می‌کند و می‌گوید آنها باید از منطقه بروند بنابراین نباید بر سر حب و بغض‌های غیر دینی، عزت خود را لگدمال کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: مردم ایران فهم و درک بالایی دارند و مسائل مختلف را از هم جدا می‌کنند، اگر نسبت به اقتصاد کشور معترض هستند ولی در زمانی که پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی به کشور وارد می‌شود، دوشادوش هم به استقبال او می‌روند.

وی ادامه داد: فرصتی در اختیار ما قرار گرفته که به نظام اسلامی و مردم خدمت کنیم البته باید قدردان مردم و رهبری عظیم الشان باشیم که این فرصت را به ما داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری بصیرت و آگاهی را سرمایه‌ای عظیم در اجتماع ایران دانست و تصریح کرد: حل معضلات و مشکلات در گرو اطاعت از رهبری و اجرای قوانین است و هر جا هم که کمبودی احساس می‌شود، به خاطر عدم فعالیت ماست وگرنه خداوند وعده یاری و نصرت داده است به شرطی که در مسیر او گام برداریم و دستوراتش را اطاعت کنیم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha