جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سجادی

مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان گفت: پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) مقالات مختلفی نگارش شده است که مجموع این مقالات توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان تولید شده و توسط دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۴ مجلد تدوین شده است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد سجادی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان به بهانه برگزاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیت حضرت علی(ع) اظهار داشت: کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی(ع) از آن جهت قابل اهمیت است که ابعاد شخصیتی، فکری و اندیشه حضرت علی (ع) بسیار برای جامعه امروز ما کارگشا است.
وی تصریح کرد: ابعاد شخصیتی امام علی (ع) از نظر سیره عملی و افکار حضرت آن چنان وسیع است که در جوامع مختلف حتی در جوامع غیر اسلامی راه گشا است و سخن برای گفتن دارد.

مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: در هر عصری زمانی که اندیشمندان آن عصر به سیره عملی و افکار فکری امام نخست شیعیان می‌پردازند باز هم ابعاد جدیدی از شخصیت آن حضرت برای مسئولان، مردم و قشرهای مختلف آن جامعه پدیدار می‌شود.

وی ادامه داد: پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) مقالات مختلفی نگارش شده است که مجموع این مقالات توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان تولید شده و توسط دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۴ مجلد تدوین شده است که این مقالات برای مسئولان و آحاد مردم زمینه‌های اخلاقی و راه‌گشای مدیریتی را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha