پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، برپایی نمایشگاه‌های کتاب را ضروری دانست و تصریح کرد: نمایشگاه کتاب درصورتی‌که وسیله‌ای برای روشنگری و هدایت‌گری جامعه باشد، جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در جمع خبرنگاران، گفت: از همه دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم و باید بیان کنم که همه مسئولان و دغدغه‌مندان این عرصه باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تلاش کنند.

وی برپایی نمایشگاه‌های کتاب را ضروری دانست و تصریح کرد: نمایشگاه کتاب درصورتی‌که وسیله‌ای برای روشنگری و هدایت‌گری جامعه باشد، جهاد فی سبیل الله است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، بر ارائه کتب بصیرتی تأکید کرد و گفت: باید کتاب‌هایی که سطح دانش علمی، سیاسی و مذهبی افراد را افزایش می‌دهد، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و متولیان برپایی چنین نمایشگاه‌هایی باید این دیده شدن بهتر این کتاب‌ها کمک کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه کتاب می‌تواند سبب ارتقا سطح دانش افراد جامعه شود، تصریح کرد: افزایش سطح مطالعه کتاب در کشور می‌تواند رشد و بالندگی جامعه را به همراه داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مطالعه، اظهارداشت: کتاب دشمن جهل و نادانی است و روح آدمی را آرامش می‌دهد؛ به همین دلیل همه دغدغه‌مندان این عرصه، باید به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کمک کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha