پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیل سیستان و بلوچستان

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: از عموم مردم نیکوکار و خیر استان خوزستان درخواست می‌کنم تا هدایا و کمک‌های خود را برای ارسال به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور به ستادهای شهرستانی بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در جمع خبرنگاران با اعلام فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی، اظهارکرد: از عموم مردم نیکوکار و خیر استان خوزستان درخواست می‌کنم تا هدایا و کمک‌های خود را برای ارسال به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور به ستادهای شهرستانی بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

وی با اشاره به اقلام مورد نیاز برای ارسال به مناطق سیل‌زده، گفت: این ستاد به‌منظور کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده استان‌های جنوب شرق کشور، نیاز فوری به آب معدنی، آرد، برنج، رب گوجه، پوشاک، پتو، چادر، مواد شوینده و بهداشتی، کنسرو، روغن خوراکی، شکر، چای و وسایل گرم‌کننده دارد.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان از عموم هم استانی‌ها درخواست کرد تا هدایا و کمک‌های خود را به دفاتر شهرستانی ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۱۱۷۴۹۹۲ به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان واریز کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha