پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور در جمع مدیران مدارس قزوین گفت: مسئولان نظام باید نگاه ویژه ای به حوزه های علمیه داشته باشند و وقتی رهبری معظم انقلاب، حوزه را مادر نظام خطاب می کنند، نشان می دهد که حوزه با نهادها و سازمان های دیگر تفاوت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سید مصطفی حسینی نژاد، عصر امروز در نشستی با مدیران و معاونان مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد گفت: وقف، یکی از منابع پایدار حوزه های علمیه است، لذا باید تلاش شود این منابع برای رفع مشکلات طلاب و مدارس احیا شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: مسئولان نظام باید نگاه ویژه ای به حوزه های علمیه داشته باشند و وقتی رهبری معظم انقلاب، حوزه را مادر نظام خطاب می کنند،  نشان می دهد که حوزه با نهادها و سازمان های دیگر تفاوت دارد.

تصاویر/ بازدید معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه از مدارس علمیه قزوین

حسینی نژاد، حوزه علمیه قزوین را از حوزه های تاثیرگذار دانست و افزود: بدون شک نام حوزه علمیه قزوین به خاطر حضور شخصیت های برجسته، علما و فضلا در تاریخ پر افتخار این کشور درخشان بوده و مسئولین حوزه قم توجه ویژه ای به حوزه شهر دارالمومنین دارند.

وی به سفر آیت الله اعرافی به استان قزوین اشاره و بیان کرد: برکات سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به این شهر، تحولات خوب و اثرگذاری در مجموعه حوزه قزوین خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

با تلاش جهادی بخشی از مشکلات حوزه های استان ها برطرف می شود

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: تمام تلاش معاونت پشتیبانی حوزه های علمیه کشور این است که عدالت در بحث استفاده از امکانات رعایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha