جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی موجب رسوایی آمریکا در منطقه و جهان شد، گفت: آمریکایی ها که ادعای مبارزه با تروریستم در جهان را دارند، بزرگترین فرمانده ضد تروریست دنیا را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی بار دیگر با انقلاب، نظام و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند، گفت: ملت ایران با خلق چنین حماسه عظیمی انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان بیمه کردند.

وی با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی موجب رسوایی آمریکا در منطقه و جهان شد، گفت: آمریکایی ها که ادعای مبارزه با تروریستم در جهان را دارند، بزرگترین فرمانده ضد تروریست دنیا را به شهادت رساندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها با این اقدام جنایت کارانه خود نشان دادند که نه تنها ضد تروریست نیست، بلکه از جریان های تروریستی حمایت نیز می کنند، خاطرنشان کرد: پرورش و گسترش گروه های تروریستی با هدف ناامن کردن منطقه، به منظور تداوم حضورشان در منطقه صورت می گیرد.

حجت الاسلا جباری با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی بار دیگر ماهیت تروریستی آمریکا را به جهانیان نشان داد، افزود: آمریکایی ها در طی سال های اخیر به طور علنی از گروه های تروریستی در منطقه حمایت کردند تا بستر حضور خود در منطقه را فراهم کنند.

امام جمعه بهشهر، از سپاه قدس به عنوان خط مقدم مقابله با جریان های تروریستی در منطقه یاد کرد و گفت: ریشه کنی داعش در منطقه با مجاهدت های رزمندگان سپاه قدس به فرماندهی سپهبد شهید سلیمانی صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سپاه قدس، رزمندگان بدون مرز هستند، افزود: این نیروی ارزشمند انقلاب اسلامی هر جا نیاز باشد حضور خواهد یافت و از کرامت مستضعفان دفاع و حراست خواهد کرد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که اگر تلاش های گسترده سپاه قدس نبود شرایط منطقه امروز بحرانی تر از هر زمان دیگری می بود، بیان داشت: رزمندگان سپاه قدس با فرماندهی سپهبد شهید سلیمانی با حضور فعال در منطقه بسیاری از توطئه های دشمنان علیه مردم منطقه را خنثی کردند.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان در این مدت بسیار تلاش کردند تا جریان عظیمی که به دلیل شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش ایجاد شده را خنثی کنند، افزود: اما با حماسه عظیمی که ملت های مسلمان منطقه و همچنین مردم با بصیرت ایران اسلامی خلق کردند، امپراطوری رسانه ای صهیونیست ها شکست سنگینی خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در ایران، عراق و سایرکشورهای جهان، میلیون ها انسان حمایت و پشتیبانی خود را از جریان مقاومت در منطقه اعلام کردند، گفت: این در حالی است که جریان رسانه ای غرب هر چه تلاش کرد این حضور میلیونی را نادیده بگیرد اما نتوانست.
 
   
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha