سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار نقش مهمی در توسعه و تقویت هنر انقلاب دارد و فیلم‌های جشنواره عمار در مراکز فرهنگی استان بوشهر اکران می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی جشنواره مردمی فیلم عمار بوشهر از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مراکز فرهنگی استان بوشهر خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست ضمن تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشنواره فیلم عمار گفت: روایت گری انقلابی در حوزه فیلم از رسالت های جشنواره فیلم عمار است که لازم  است در این زمینه اقدامات انقلابی و ارزشی انجام شود.

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که جشنواره فیلم عمار نقش مهمی در توسعه و تقویت هنر انقلاب دارد، اظهار داشت: این جشنواره ظرفیت مناسبی برای بروز خلاقیت های جوانان انقلابی است و باعث افزایش تنوع در تولید آثار هنر انقلاب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خواستار انتخاب زمان‌بندی دقیق و شایسته برای برگزاری این مراسم شد و آمادگی شبکه تبلیغی، کانون های فرهنگی و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی برای تبلیغ اکران آثار این جشنواره را اعلام کرد.

امید پارسایی فر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر آمادگی مجموعه حوزه هنری اکران در سینمای مرکزی بوشهر (سینما بهمن) یا سالن آمفی تئاتر حوزه هنری را اعلام کرد.

در ابتدای این جلسه شرکت کنندگان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات خود در راستای بهبود کیفیت برگزاری جشنواره پراختند.

گفتنی است، جلسه هماهنگی جشنواره مردمی فیلم عمار بوشهر با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان و سایر عوامل برگزاری این جشنواره در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha