سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 882500
۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
اصابت قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به تشریح و تحلیل فرصت طلبی فتنه گران در قضیه صقوط هواپیمای مسافربری اوکراین پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر مدرسه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به تشریح و تحلیل فرصت طلبی فتنه گران در قضیه صقوط هواپیمای مسافربری اوکراین پرداخت.

در این یادداشت آمده است:

۱) تشییع جنازه سردار دلها سلیمانی عزیز و ابومهدی المهندس و یاران این دو نماد جبهه مقاومت، رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود. رستاخیز عظیم و قیامت عظمای حضور مردم، باعث شد، خشم و کینه آمریکا و صهیونیسم فوران کند و دندانهای خشم و نفرت مزدوران داخلی آنها نیز ازفرط عصبانیت بر هم بخورد.

۲) این جریانات منفور و پلید، با استفاده از فرصت تجمع گروهی از دانشجویان و مردم در سوگ جانباختگان حادثه در دانشگاه های شریف و امیر کبیر، دزدانه فرصت را مغتنم شمرده و با سوق دادن یک تجمع انسانی و عاطفی به سمت ماجراجویی های سیاسی و یارگیری های خشونت بارخیابانی، در صدد تکرار حوادث تلخ آبان ماه برآمدند.

۳) حضور زبونانه و غیرقابل توجیه سفیر خیره سر و گستاخ و بی شرم انگلیس خبیث در این تجمعات به همراه برخی هنرمندان کم مایه و فریب خورده و شهرت طلب، از وجوه تمایز این تجمعات کوچک بود. علاوه بر آن حمایت گسترده تمام دشمنان انقلاب اسلامی و هویت ایران عزیز، اعم از آمریکا و برخی اروپایی ها، رژیم صهیونیستی، و عناصر مفلوکی ازخاندان کثیف پهلوی و منافقین پلیدو.... است

۴) بخش دیگری از سناریوی حادثه سازی‌های کور، در این ایام، راه اندازی موج استعفا و انصراف برخی سینماگران از شرکت در جشنواره فجر، فراخوان برتی تجمعات غیرقانونی، انصراف از همکاری با صدا وسیما بود که آغاز شده وهنوز جریان دارد.

۵) اما بخش دیگر ماجرا شعله ورسازی آتش انتقام از نیروی سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ویژه سردار سرافرار اسلام، حاجی زاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha