سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه تویسرکان مرتضی موحدی.jpeg

حوزه / امام جمعه تویسرکان گفت: جمعیتی که بدون دعوت و به صورت خود جوش به میدان آمدند و از خط مقاومت حمایت کردند، این پیام را به جهان صادر کردند که، مردم ایران به پای انقلاب خود ایستاده اند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با بیان این که در تشییع پیکر شهید سلیمانی عنایت خداوند قابل مشاهده بود، اظهار داشت: جمعیتی که بدون دعوت و به صورت خود جوش به میدان آمدند و از خط مقاومت حمایت کردند، این پیام را به جهان صادر کردند که، مردم ایران به پای انقلاب خود ایستاده اند.

وی با اشاره به فتنه اندوزی دشمنان پس از اتفاقات گذشته، خاطر نشان کرد: همان طور که زمانی که در آخر دنیا صدای صیحه آسمانی شنیده می شود، سریعا ابلیس هم صدایی را ایجاد می‌کند تا کسانی که دارای قلب مریض هستند به دنبال او حرکت کنند، امروز نیز افرادی که دارای قلب مریض بودند با دشمنان همراهی کردند.

حجت الاسلام موحدی افزود: اجتماع پرشکوه مردم بهترین تمیز بین مومنان و منافقان بود و در این امتحان بود که مشخص شد چه کسانی دارای قلب مریض هستند تا به جامعه معرفی شوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران به خوبی از امتحانات بیرون آمدند، یادآور شد: این اتفاقات امتحان خوبی بود که نشان داد قلب ملت ما با ولایت است و همه پشتیبان ولایت هستند.

امام جمعه تویسرکان به شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» نیز واکنش نشان داد و گفت: این افراد اگر خانه خودشان هم نیاز به ایثار گری داشته باشد، توانایی اقدامی را ندارند، چه برسد به اینکه بخواهند جانشان را فدای ایران کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه سقوط هواپیما مسائلی وجود دارد که نیازمند بررسی دقیق تر است، ابراز کرد: آنچه پس از سقوط هواپیمای اوکراینی قابل ذکر است، صداقت و شفافیت سردار حاجی زاده بود که باید به عنوان الگویی برای همه مسئولان تعریف شود.

این استاد حوزه تصریح کرد: پس از برجامی که برای کشور خسارت محض بود، متاسفانه باز هم شاهد آن هستیم که برخی از مسئولان به جای آن که از مردم عذرخواهی کنند بازهم از برجام ننگین دفاع می کنند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این نوع برخورد سردار حاجی زاده در مواجه با یک اشتباه درسی برای همه مسئولان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha