چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست فرقه ها در جمع طلاب مدرسه علميه الزهرا(س) بابل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضانژاد، جریان شناسی و تحلیل جریان فرقه های انحرافی در مراکز علمی به خصوص حوزه های علمیه را امری ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندرن، حجت الاسلام والمسلمین رضانژاد، عضوهیئت علمی جامعه المصطفی، در  نشست بررسی فرقه های انحرافی با محوریت فرقه ضاله بهائیت، در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بابل با اشاره به فتنه گری جریان فرقه ضاله بهائیت در جهان اسلام، گفت: عالمان دینی باید در این برهه از زمان در برابر انحرافات و خرافات روشنگری کنند.

وی بر ضرورت جریان شناسی و اهمیت تحلیل فرقه ضاله بهائیت با برگزاری همایش های علمی تأکید کرد و افزود: باید در چنین نشست های علمی وکارشناسی راهکارهای مواجهه با این فرقه ضاله را بررسی کرد.

رضا نژاد ادامه داد: نظر به این که فرقه ضاله بهائیت اصل خاتمیت پیامبر (ص)را دچار شبهه و تشکیک کرده است، لذا باید با انجام کارهای فرهنگی وعلمی غنی و تاثیر گذار در مقابل این شبهات و نقدها ایستادگی کرد، زیرا اسلام، دین جهانی و پیغمبر اسلام، پیامبر همه جهان اسلام است و این فرقه ضاله، آئین اسلام را نفی و بهائیت را ترویج و تبلیغ می کند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: دین مبین اسلام در تمام نقاط جهان در حال گسترش است، لذا  فرقه بهائیت تلاش می کند در مسئله مهدویت و انتظار به عنوان یکی از اصول و ارزشهای اعتقادی مسلمانان شبهه ایجاد کرده و آن را نفی کند.

وی با اشاره به آمار جمعیت ادیان الهی در جهان، گفت: مسیحیان و مسلمانان بیشترین جمعیت جهان را دارا هستند و رشد جمعیتی مسلمانان در۳۰سال آینده بسیار چشمگیر خواهد بود، به همین خاطر باید متناسب با این رشد چشمگیر، برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

رضانژاد با اشاره به این که یک مثلث شوم در حال مقابله با ایران اسلامی است، افزود: اسلام، اسلام ایرانی و انقلاب اسلامی امروز بیشترین گرایش در را داراست و روز به روز به این نفوذ و محبوبیت افزوده می شود و این نشانه قدرت جذب و نفوذ جمهوری اسلامی است.

عضوهیئت علمی جامعه المصطفی تأکید کرد: جریان شناسی فرقه های ضاله باید به عنوان یک موضوع مهم در کشور پرداخته شود، زیرا برخی از قدرت های جهانی در حال به رسمیت شناختن فرقه ضاله بهائیت هستند و سعی می کنند با قدرت یافتن این جریان انحرافی، به تقابل با اسلام ناب بپردازند، به همین خاطر جمهوری اسلامی به عنوان کانون تقابل با این فرقه ضاله باید اقدامات اساسی و بنیادی انجام دهد.

انتهای خبر۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha