چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شبکه زنان حرفه ای مسلمان در آتلانتا نشست «چشم انداز آینده» برگزار کردند

حوزه/ دومین اجلاس سالانه «چشم انداز آینده» ۲۰۲۰ توسط اعضای شبکه زنان حرفه ای مسلمان در آتلانتای آمریکا برگزار شده و زنان موفق، الهام بخش برای جوان تر ها بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» اعضای شبکه زنان حرفه ای مسلمان در آتلانتای آمریکا، در ژانویه ۲۰۲۰ ، دومین نشست سالانه «چشم انداز آینده» را برگزار کردند.

 گردهمایی های «چشم انداز آینده» بخشی از فعالیت های مرتبط با فرهنگ امروزی است که بحث و گفتگوهای زیادی در رابطه با آن به منظور توسعه  و پیشرفت در سازمان های مختلف برگزار می شود. در عصر کنونی که گویندگان انگیزش و جستجوگران رویاها، جوانان را به راه های مختلفی سوق می دهند، جوانان مسلمان سعی در یافتن راه حل های جدید برای ایجاد یک زندگی معنادار و هدفمند هستند.

 این مسلمانان جوان اکنون به دنبال مشاغلی هستند که الهام بخش آنان بوده تا بتوانند به این طریق جهان را به مکانی بهتر و امن تر تبدیل کنند.

زنان مسلمان در رده های سنی مختلف در این گردهمایی حضور یافته و ابراز امیدواری کردند تا برای ایجاد اهداف جدید در سال نو میلادی، الهام بگیرند.

دختران جوان مشتاقانه در جمع حضور داشت و تصاویری از مجلات را که با اهداف زندگی آنان همراستا بود بریدند. آنها سپس این تصاویر را بر روی تخته هایی چسباندند که تصاویری رنگارنگ از رویاها و آرزوهای آن ها ترسیم می‌کردند.

لاینه شبابز ۱۸ ساله به خبرنگاران گفت: بودن در اتاقی مملو از زنان موفق و شنیدن روایت زندگی مبارزانه آن ها و چگونگی غلبه بر مشکلات توسط ایشان بسیار امیدبخش و الهام بخش بود.

  لینا کورتز در این باره به خبرنگاران گفت: من فقط ۱۳ سال دارم و دقیقا مطمئن نیستم که چه کاری در زندگی ام می خواهم انجام بدهم اما احساس کردم که از زنان در آن اتاق الهام گرفته ام.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha