چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: از مردم می خواهیم که در انتخاب خود اولویت ها را خوب بشناسند و از قبیله گرایی و تعصبات بی جا به شدت پرهیز کنند، زیرا اگر این نگاه و باور در انتخابات جریان داشته باشد، هرگز نباید انتظار مجلسی کارآمد، توانمند و انقلابی را داشته باشیم.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای امسال انتخابات مجلس یازدهم داست. این رویداد مهم نقش سرنوشت سازی در آینده نظام و کشور دارد، لذا حضور حداکثری در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه بانه در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از حاشیه سازی برای شورای نگهبان، بیان داشت: در این روزها برخی از جریان های سیاسی با ایجاد شایعه و شبهه علیه شورای نگهبان به دنبال فرافکنی هستند و می خواهند فلسفه وجودی این شورا را زیر سئوال ببرند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: کسانی باید در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند که تمام شرایط یک نماینده را داشته باشند و تنها مدرک تحصیلی یا یک پست مدیریتی برای ورود به بهارستان کافی نیست.

وی با اشاره به تلاش های تبلیغاتی دشمن برای کم رنگ کردن انتخابات پیش رو، اظهار داشت: دشمن همیشه با مشارکت ملت ایران مشکل داشته است و طبیعتا با مشارکت حداکثری در انتخابات هم مشکل خواهد داشت، لذا برای محقق نشدن این امر از ماه های پیش تبلیغات منفی خود برای پایین آوردن میزان مشارکت در انتخابات مجلس را با تمام توان کلید زده است.

این عالم اهل سنت یادآور شد: از مردم می خواهیم که در انتخاب خود اولویت ها را خوب بشناسند و از قبیله گرایی و تعصبات بی جا به شدت پرهیز کنند، زیرا اگر این نگاه و باور در انتخابات جریان داشته باشد، هرگز نباید انتظار مجلسی کارآمد، توانمند و انقلابی را داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha