پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بشگرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: اگر روستاهای بشاگرد خالی از سکنه شوند در امنیت ملی خطر ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بشاگرد گفت: در شرایطی که مردم شریف بشاگرد و جاسک گرفتار سیل هستند و شرایط خوبی ندارند، خدا را شاکرم که در کنار این مردم هستیم.

وی افزود: با توجه به بازدیدی که از جاسک داشتم خدمات رسانی عالی را از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی دریایی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و نیرو های مردمی شاهد بودیم که صمیمانه از آنها تشکر می کنم.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: شهرستان بشاگرد دارای مزیت هایی است که می تواند به قطب گردشگری استان تبدیل شود. بنده به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفتم این سازه های کپری برای خود ما هرمزگانی ها نیز جذاب است چه برسد به گردشگران داخلی و خارجی ‌.

عبادی زاده، ظرفیت گردشگری هرمزگان را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: گردشگری می تواند به ایجاد شغل و رونق اقتصادی منطقه کمک کند و بشاگرد این ظرفیت را دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکیدکرد: بشاگرد شهر پر باران است و اگر این آبها را کنترل کنیم، می توان مشکل آب کشاورزی و... مردم را حل کنیم و به نحوی در اقتصاد استانی و ملی بدرخشیم.

وی افزود: مشکل جدی امروز بشاگرد مشکل جاده است و با توجه به تکنولوژی روز اگر فکری نشود مردم مجبور به کوچ خواهند شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: مسئولین برای اشتغال بشاگرد مطالعه کنند؛ اگر این روستاها خالی از سکنه شوند در امنیت ملی خطر ایجاد خواهد شد؛ مردم بشاگرد مرز نگهدار هستند و ما از جنبه های امنیت ملی و استانی نیز باید به این شهرستان نگاه ویژه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha