جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد علی سالاری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: امروز ایران و انقلاب اسلامی به محور تحولات تبدیل شده و کنگره‌های غرب و استبداد را به لرزه درآورده؛ به‌گونه‌ای که دشمنان چه بخواهند چه نخواهند آزادیخواهان، شرایط را در عالم تغییر خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر در مرکز استان که با حضور کارگروه‌های تخصصی ستاد دهه فجر مرکز استان شکل گرفت، با اشاره به اینکه امروز در حساس‌ترین نقطه تاریخ قرار داریم، اظهار کرد: امروز نه فقط منطقه بلکه تمام دنیا و جهان در یک پیچ تاریخی بسیار حساس، ملتهب و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: حوادثی در دنیا حکم‌فرماست که نشان از ترسیم مختصات جدید برای محاسبات و مناسبات بین‌المللی دارد؛ ازاین‌رو همه باید هوشیار بوده و نقش خود را به‌درستی ایفا کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری دلیل وحشت استکبار از انقلاب اسلامی را الهام گرفتن آزادیخواهان چه در فرانسه و چه در آلمان از انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: امروز ایران و انقلاب اسلامی به محور تحولات تبدیل شده و کنگره‌های غرب و استبداد را به لرزه درآورده؛ به‌گونه‌ای که دشمنان چه بخواهند چه نخواهند آزادیخواهان شرایط را در عالم تغییر خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی گفت: آمریکا درحالی‌که با اضمحلال و فروپاشی دست و پنجه نرم می‌کند، چاره‌ای جز ترور سپهبد سلیمانی نمی‌بیند و با این عمل انتحاری سعی در برون‌رفت از شکست و درماندگی دارد.

حجت‌الاسلام سالاری یادآور شد: تشییع باعظمت و بی‌نظیر سردار دل‌ها چنان ترس و واهمه‌ای در دل مستکبرین انداخت که هیچ‌گاه این کهکشان عظیم و خروش ملت‌ها در منطقه از حافظه آن‌ها محو نخواهد شد و همین واهمه باعث شد تا به فکر توطئه‌ای باشند تا اثر این حماسه کم‌رنگ شود و درنتیجه اغتشاشات اخیر در کشور را دوباره برپا کردند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: شک نداریم امسال مردم به برکت خون مجاهدین جبهه مقاومت و سیدالشهدای این عرصه، با حضور خیره‌کننده خود در این مراسم عزت و افتخاری دیگری را برای میهن عزیزمان رقم خواهند زد و بار دیگر تودهنی محکمی به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی می‌زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha