جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تبدیل‌شدن ایران از یک کشور الگو و الهام‌بخش و راهبردی به یک کشور خنثی و عادی در دستور کار استکبار است، آرزویی که از تحقق آن بازمانده و ان‌شاء الله باز خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در نشست مسئولان فرهنگی استان، با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری، استحکام ساخت درونی جامعه و نظام برای رویارویی با دشمن در ابعاد سه‌گانه فردی شامل خودسازی و عبادت و توسل و رفع موانع ادای وظیفه جهاد و اجتماعی شامل انقلابی گری هوشمندانه و امیدوارانه در همه عرصه‌ها و در کلیت نظام ازجمله در اصلاح ساختارهای مدیریت کشور با روحیه و مدیریت جهادی را از تأکیدات رهبری برشمرد.

وی با بیان اینکه باور حقیقی و اتکای واقعی به نیروی عظیم و بیکران مردم در همه عرصه‌ها مهم‌ترین راه دفع دشمنی دشمنان است، گفت: اعتماد بایسته و عزم راسخ برای بهره‌مندی از نیروی جوانان به عنوان موتور پیشران مقابله همه‌جانبه با دشمن تأکید مؤکد رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: توجه و شناخت و باور عمیق به این سرفصل‌ها مبنای گفتمان مقاومت فعال است که اکنون به عنوان گفتمان برتر در جهان مطرح‌شده و تحت هدایت امام خامنه‌ای و پرچم‌داری بزرگ‌مردانی چون سید حسن نصرالله و شیخ ابراهیم زکزاکی و شهیدانی ازجمله عماد مغنیه، قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس در حال فراگیر شدن است.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه گفت: در این راستا جمهوری اسلامی ایران در قالب مردم‌سالاری دینی سخن نو و راه نو را که همان راه سوم است، پیش روی مردم خسته از کمونیسم و سوسیالیسم و آزرده از لیبرالیسم و کاپیتالیسم گشوده است.

وی افزود: طرح مردم‌سالاری دینی و ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها و شعارهای اولیه انقلاب، همراه با پیشرفت و بالندگیِ برآمده از دلِ مقاومت، چشم جهانیان را خیره کرده و هرسال بر عصبانیت استکبار افزوده است.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: راز این جذابیت و علت این عصبانیت باید برای مردم مسلمان به عنوان مخاطبان اصلی سخن نو و جدید ایران انقلابی تبیین شده و بازگو شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید چیستی و چرایی و چگونگی ماندگاری مردم‌سالاری دینی و مقاومت مردم ایران برای جهانیان تبیین شود، مقاومتی که استکبار سال‌هاست برای درهم شکستن آن تلاش کرده و اکنون با فشار حداکثری درصدد تحقق آن است.

وی افزود: تبدیل‌شدن ایران از یک کشور الگو و الهام‌بخش و راهبردی به یک کشور خنثی و عادی اخیراً در دستور کار استکبار است. آرزویی که از تحقق آن بازمانده و ان‌شاء الله بازخواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha