جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید

حوزه/ جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام تهران، با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، از نزدیک با محصولات و خدمات نور آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام تهران، با حضور در مرکز کامپیوتری نور  از نزدیک با محصولات و خدمات نور آشنا شدند.

حجت الاسلام حامد مقیسه؛ کارشناس ارتباطات نور، در این بازدید ضمن معرفی دستاوردهای  این مرکز به معرفی محصولات برخط نور در موضوعات مختلف از جمله قرآنی پرداخت و پایگاه ارزشمند جامع قرآنی را به صورت اختصاصی برای بازدیدکنندگان معرفی کرد.

وی در معرفی این پایگاه به‌عنوان جدیدترین پایگاه قرآنی مرکز نور بیان داشت: پایگاه جامع قرآنی با ارائه متن قرآن مجید با فهرست‌های گوناگون، ترجمه قرآن به اکثر زبان‌های خارجی، تفاسیر قرآن به زبان فارسی و عربی، دسته‌بندی احادیث تفسیری از تفاسیر روایی شیعی، اعراب قرآن، فرهنگ موضوعی قرآن، اعلام قرآن، سوره‌نامه، آیات مرتبط، آیات مشابه لفظی و ارائه تلاوت قرآن توسط قاریان مشهور جهان اسلام، بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام به شمار می‌رود.

در پایان این بازدید، میهمانان در نمایشگاه دائمی محصولات نور حضور پیدا کرده و از تخفیف ویژه بازدیدکنندگان نیز استفاده کردند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha