جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیرکمیته همکاریهای شهرستان های استان تهران

حوزه / دبیر کمیته همکارهای شهرستان های استان تهران گفت: دوره دانش‌افزایی فرهنگیان معاونت پرورشی استان تهران از امروز (دوم بهمن) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان و معاونان پرورشی، مشاوران و کارکنان اداری حوزه معاونت پرورشی مناطق ۲۱گانه خبر داد.

سیدمجتبی هاشمی با اعلام این خبر افزود: به منظور تحقق اهداف تعلیم و تربیت و برخورداری منابع انسانی حوزه پرورشی از سطح قابل قبولی از دانش، تخصص و مهارت و آشنایی بیشتر با تکنیک‌های حرفه‌ای به ‌روز این دوره ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه  ۲۲ ابلاغی وزارت آموزش و پرورش  با موضوع توسعه برنامه‌های ضمن خدمت  و توانمندسازی منابع انسانی، با تاکید بر توسعه تعهد سازمانی و اخلاق حرفه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اقدام به برگزاری دوره دانش‌افزایی با موضوع "فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران" کرده است.

هاشمی با بیان اینکه این دوره از دوم تا هشتم بهمن ماه سال جاری به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: در این دوره که طی پنج روز در مناطق ۲۱ گانه برگزار می‌شود، در مجموع ۲ هزار و۵۰۰ نفر به مدت ۱۶ ساعت از مباحث و موضوعات مختلف تربیتی با رویکرد گام دوم انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha