جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح

حوزه/ معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعات برای رونق برنامه های حوزه در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: حوزه های علمیه کشور مشکلات فراوانی دارند که امیدواریم مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در دومین روز از سفر سید مصطفی حسینی نژاد، معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور، عصر امروز سالن ورزشی و خوابگاه شماره ۲ مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین افتتاح و در اختیار طلاب این مدرسه قرار گرفت.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور در این مراسم گفت: شهر قزوین، ظرفیت های بالایی دارد و حضور علما و شخصیت های برجسته در شهر دارالمومنین نشان دهنده این است که مردمان این شهر عشق و علاقه ای ویژه به روحانیت و فقاهت داشته و دارند.

حسینی نژاد بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعات برای رونق برنامه های حوزه علمیه در سراسر کشور تاکید کرد و ادامه داد: حوزه های علمیه کشور مشکلات فراوانی دارند که امیدواریم مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

 حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین ضمن خیرمقدم به معاون و مسئولان پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور گزارشی از فعالیت های این مدرسه ارائه داد.

گفتنی است، ۱۵۰ طلبه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین مشغول تحصیل هستند و خوابگاه شماره دو این مدرسه ظرفیت ۳۰ طلبه را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha