شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ قیس الخزعلی

حوزه/ شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق تأکید کرد: تظاهرات جمعه آینده بیانگر دفاع از حاکمیت عراق در برابر اشغالگران آمریکایی خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق تأکید کرد: تظاهرات جمعه آینده بیانگر دفاع از حاکمیت عراق در برابر اشغالگران آمریکایی خواهد بود.

وی در سخنانی خطاب به ملت عراق در خصوص حضور نظامی آمریکایی ها در عراق گفت: پیام ما به ترامپ این است که در عراق ملتی شجاع و مقاوم حضور دارند که اشغالگران آمریکایی را شکست دادند.

شیخ الخزعلی ادامه داد: آمریکا تصمیم پارلمان و دولت عراق را رد کرده و از این پس نیز رد می کند و کشور ما اکنون در  مرحله اشغالگری قرار دارد.

دبیرکل عصائب اهل الحق با بیان اینکه مقاومت در صورت عدم عقب نشینی آمریکا، آمادگی کامل دارد که به آمریکا پاسخ دهد، اشاره کرد: جمعه آینده، روز دفاع از حاکمیت عراق و تکرار قیام ۱۹۲۰ خواهد بود و سال ۲۰۲۰ میلادی، سال انقلاب برای پایان اشغالگری آمریکاست.

شیخ الخزعلی تصریح کرد: قهرمانان مقاومت، آماده اند و این قدرت را دارند که نیروهای اشغالگر را مجبور به عقب نشینی از عراق کند. در عراق مردانی از مقاومت و حشد الشعبی حضور دارند که اشغالگران آمریکایی و پروژه داعشی را شکست دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha