جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1 هزار یورو کمک مالی خیریه اسسلامی برای کمک به زنان مسلمان و پناهنده

حوزه/ یک خیریه اسلامی در وستون در نورث سامرست، کمک مالی ۱ هزار یورویی را برای کمک به زنان مسلمان و پناهنده از کشورهای مختلف که قصد اسکان در انگلستان را دارند ارائه داده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thewestonmercury ، یک شبکه پناهگاه در نورث سامرست، مستقر در وستون انگلستان، کمک مالی ۱ هزار یورویی از خیریه اسلامی در یک ماه گذشته برای کمک به زنان مسلمان و پناهنده دریافت کرده است.

این پروژه به این هدف راه اندازی شده تا به زنان مسلمان کمک کند تا زندگی خود را در انگلستان از از سربگیرند، در کلاس های آموزشی زبان انگلیسی ثبت نام کنند و از فرصت های اجتماعی برخوردار شوند.

کانی نیل عضو این شبکه گفت: ما تعداد زیادی از پناهندگان زن را پذیرفته ایم که برای اسکان در بریتانیا به کمک و همکاری ما نیازمند هستند. آن ها با گروه همراه می شوند. با دیگران ملاقات می کنند و در جمع به صرف چای و شیرینی و زبان انگلیسی می نشینند.

 وی افزود: آن ها به ما گفته اند که به یک محیط جدا از آقایان نیاز دارند و به همین جهت نیز سعی کرده ایم نیازمندی هایشان را در این رابطه برطرف سازیم. با این کمک مالی می توانیم فضایی برای زنان مسلمان فراهم کنیم.

این شبکه در سال ۲۰۱۸ صدها بازدیدکننده از میان افراد محروم جامعه سامرست داشته که از ۶۰ کشور در سراسر جهان نقل مکان کرده اند. از سال ۲۰۱۰ نیز کلاس های انگلیسی را به صورت رایگان برای آن ها برگزار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha