سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ برادر شهید سردار سلیمانی گفت: از مراجع قضایی و انتظامی می‌خواهم پرونده جوان بازداشت شده را که به تصاویر سردار سلیمانی اهانت کرده است، مختومه کنند.

 سهراب سلیمانی در گفتگویی از بخشش جوان هتاک به تصویر سردار دل ها خبر داد و گفت: امروز شنیدم جوان دستگیر شده زیر ۱۸ سال دارد و با شناختی که از روحیه سردار دارم، می‌دانم ایشان از این موضوع راضی نخواهد بود که فردی به خاطر او مورد آزار و اذیت قرار گیرد.

برادر شهید سردار سلیمانی ادامه داد: ما به عنوان خانواده از حق قانونی خودمان می‌گذریم و از مسئولین و مراجع انتظامی و قضایی خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری نکنند.

وی اظهار کرد: قرار است فردا این جوان را ببینم و به او می‌گویم که حاج قاسم به جوانان علاقمند بود و دوست داشت افرادی باشند که در جامعه تأثیرگذارند.

درخواست خانواده سردار حاج قاسم سلیمانی از مردم

در پی انتشار اخبار جعلی و نسبت دادن برخی موارد نادرست به اعضای خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، خانواده این سردار دلاور اسلام در پیامی خطاب به ملت ایران، از اطلاع رسانی اخبار مربوط به این خانواده از طریق رسانه ملی و یا روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر دادند.

متن پیام خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و عظیم الشان ایران اسلامی

با قدردانی و سپاس از الطاف و ابراز محبت های بی دریغ و وصف ناپذیر شما مردم فهیم، مومن، انقلابی و قدرشناس؛ از آنجا که پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، برخی اخبار کذب و جعلی و اظهارنظرهای نادرست به اعضای خانواده آن شهید عزیز نسبت داده شده است و با توجه به شرایط جاری و پیش روی کشور و احتمال تکرار و افزایش اقدامات مشابه، به منظور جلوگیری از سوء استفاده های محتمل، به استحضار می رساند هرگونه اخبار مربوط به این خانواده صرفاً از طریق رسانه ملی و یا روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر و به آگاهی عموم رسانده خواهد شد.

همواره محتاج دعای خیر امام و امت اسلامی هستیم.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نذیر IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    0 1
    ضمن احترام به تصمیم خانواده بزرگوار سردار فقط خواستم نکته ای رو خدمتشان عرض کنم وقتی ان جمعیت برای تشییع پیکر مطهر سردار امد و تعداد زیادی هم متاسفانه از بین رفتند این یعنی سردار فقط به ایشان تعلق ندارد و مردم هم حق دارند نظرشان محترم شمرده شود.چرا که انجام این حماقت توسط این احمق باعث بوجود امدن بار سنگین تبلیغاتی علیه کشورمان شد.حق این احمق فقط اعدام بود وبس.
  • حسین IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 0
    عفو و بخشش صفت مردان بزرگ است . رویه اسلامی و مورد تایید اولیای دین . از خانواده شهید بزرگ حاج قاسم همین هم انتظار می رفت .
  • ابراهیم IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام و درود بر این خانواده و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی .
  • حسین پسند IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 0
    به نام خدا، بخشش جوان هتاک نشانه بزرگواری وبزرگ منشی خانواده سردارشهیدماست . اگر این شخص نااگاه است ارشاد شود.ولی اگرمغرض ودست دیگری درکار است باید بشدت برخورد شود.تاعبرتی برای مشابه آن شود.
  • حجت IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    0 0
    بخشش از بزرگان است نشانه شخصیت بالای خانواده سپهبد همیشه جاویدان حاج قاسم سلیمانی هست . روحش شاد