پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهاجمین مسجد در بوسنی، ابراز ندامت کردند

حوزه/ پس از شناسایی عاملان حمله به یک مسجد در بوسنی و هرزگوین، مهاجمین به مرکز اسلامی آمده و ضمن ابراز ندامت از کارشان، تقاضای بخشش کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از سارایوو تایمز، پس از شناسایی عاملان حمله به مسجد کارسیا درمنطقه مسکونی دوبیتسا در بوسنی و هرزگوین، مهاجمین به مرکز اسلامی آمده و تقاضای بخشش کردند.

مزاحمان که در مسجد خرابکاری کرده بودند ابراز ندامت و پشیمایی کرده و از خسارت زدن به مسجد عذرخواهی کردند.

صفت بگانوویچ گفت: در صحبت با عاملان تهاجم، احساس کردیم که آن ها واقعا پیشیمان بوده و صمیمانه عذرخواهی می کنند. ما راضی نیستیم که آن ها را در این وضعیت  ملاقات کنیم ولی خوشحالیم که سخنان پشیمانی و عذرخواهی صادقانه آنها ر امی شنویم. ما از دعوت والدین شما برای بازدید از مرکز اسلامی خوشحال شدیم زیرا مردم مستعد گناه هستند و اینکه فردی از کارش پشیمان شود و ابراز ندامت کنند، عظمت او را می رساند.

بگانوویچ تأکید کرد که ایجاد و حفظ روابط همسایگی لازم است و این دیدار با عاملان و والدین آنها از این نظر بسیار مهم است. جامعه اسلامی همچنین تأیید کرد که والدین پیشنهاد کرده اند هزینه تعمیر خسارت به مسجد را پرداخت کنند.

بگانوویچ افزود:  پس از این جلسه به دعوت والدین ، ​​همه ما برای قهوه بیرون رفتیم ، زیرا همانطور که عاملان گفتند برای آنها بسیار معنی دارد که یک پیام پشیمانی و تفاهم صمیمانه را از طرف دیگر ارسال کنند.

حمله به این مسجد توسط شهردار این شهر نیز محکوم شده بود و وی پیشنهاد داده بود تا خسارات های وارده را جبران کند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha