پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) كلاردشن. فاطميه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: شهادت حاج قاسم، فقط ترور یک شخص نبود، لذا خونخواهی سردار سلیمانی باید طوری باشد که حقیقتاً فقدان این مرد بزرگ را جبران کند، ما در انتقام خون این شهیدان راه مقاومت، باید به دنبال محو اسرائیل از صفحه روزگار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم بحر کاظمی در مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: یکی از مسائلی که آیات قرآن کریم و روایات معصومین(علیهم السلام) پیوسته انسانها را از آن برحذر داشته اند، دنیاگرایی است؛ به این معنا که دنیا در دیدگاه انسان هدف یا معبود نباشد.

وی، بزرگترین نگرانی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)  از امت خویش را دنیاگرایی آنان دانست و افزود: اساس تمام روی گردانی ها از حق، همین صفت رذیله است و در حقیقت علت العلل تمام  مخالفت ها با حق و یا سستی در حمایت از آن، دلبستگی به دنیاست.

استاد حوزه خواهران با اشاره به این که یکی از عوامل زمینه ساز حادثه تلخ فاطمیه، دنیا پرستی خواص بود بیان کرد: با رحلت پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله وسلم) عرصه ظهور برای برخی خواص قدرت طلب آماده شد و کسانی که دنبال دنیا بودند، بهترین موقعیت را در این حادثه یافته و حرکت هایی انجام دادند.

وی، یکی از این حرکات سخیفانه را حرکت ریاست طلبانه سعد برشمرد و تصریح کرد: سعد بن عبادة از بزرگان صحابه ی رسول خدا و سیاست مدار و سرشناش طایفه ی خزرج بود که پیامبر او را به ریاست قبیله بنی ساعده از طایفه ی خزرج منصوب می کند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت ادامه داد: سعد با تمام بصیرت و عظمت خود، دلبستگی به دنیا داشت و از روی علاقه به مقام و ریاست، اقدام به معرفی خود جهت خلافت کرد؛ هرچند او از این اقدام ناپسند بهره ای نبرد، ولی عامل مهمی برای مظلومیت اهل بیت علیهم السلام به دست دیگران شد.

بحر کاظمی تصریح کرد: غصب فدک، محصول دنیاگرایی گردانندگان سقیفه بود، لذا حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای دفاع از حق به تاراج رفته خود، در بین جمعیت با ابوبکر مناظره کرد که خلیفه اول نسبت به حضرت اهانت ها روا داشت و حجت های غیرمعقول مطرح کرد و دنیاپرستان حاضر در جلسه، به سبب ترس از به خطر افتادن دنیای خود، هیچ اعتراضی نکرده و حق را پایمال کردند.
 

طلاب با حضور فعال در فضای مجازی انتقام سخت از دشمنان بگیرند

وی در ادامه با اشاره به این که یکی از هشتک هائی که در این چند روز بعد از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به شدت گسترش پیدا کرد، کلمه انتقام سخت بود، اعلام کرد: اگر خواستار فهم  انتقام سخت از دشمنان حاج قاسم هستیم باید سردار سلیمانی ها را بشناسیم چرا که سنگینی این خون ها، وزن انتقام را مشخص می کند

استاد حوزه خواهران گفت: شناخت ما نسبت سردار سلیمانی چقدر است؛ جان مگوایر افسر سابق سیا گفته است که در نبرد القصیر که چهار سال پیش در سوریه صورت گرفت و منجر به باز پس گیری  شهر استراتژیک القصیر توسط ارتش سوریه و نقطه عطفی در این جنگ شد، تحت نظارت و فرماندهی سردار سلیمانی بود و این نبرد را یک پیروزی بزرگ برای او خواند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کلاردشت تاکیدکرد: شهادت حاج قاسم، فقط ترور یک شخص نبود، لذا خونخواهی سردار سلیمانی باید طوری باشد که حقیقتاً فقدان این مرد بزرگ را جبران کند، ما در انتقام خون این شهیدان راه مقاومت، باید به دنبال محو اسرائیل از صفحه روزگار باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شما طلاب باید عمار وار به رهبر نشان دهید که اهل انتقام سخت هستید  و از هر طریق ممکن  به خصوص فعالیت مثبت در فضای مجازی حتی در حد یک تصویر پروفایل به جهان اعلام کنید که در خونخواهی مالک اشتر زمان، پشت رهبر معظم انقلاب ایستاده اید و آن زمان است که در خط مقدم یک اتفاق بزرگ خواهیم بود.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha