شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/دیدار نخبگان، کارآفرینان و تولید کنندگان استان یزد با رییس قوه قضائیه

حوزه/ رئیس قوه قضائیه با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب بیشترین حمایت را از تولید دارند کرد: همه تصمیم‌ها باید در چارچوب سیاست‌های مصوب ابلاغ شده از سوی رهبری و مصوبات اقتصاد مقاومتی که سندهای بالادستی هستند، صورت گیرد و به تسهیل فرآیند تولید بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه های سفر به یزد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان و کارآفرینان و تولیدکنندگان یزدی، گفت: استان یزد چهره میراث فرهنگی ما بوده و سراسر این استان گواه بر این فرهنگ و دینمدار بودن مردم و هنرمندی آنهاست.

وی فرهنگ اسلامی و بومی یزد را از عوامل دور شدن از آسیب‌ها و جرم‌ها و ناهنجاری‌ها توصیف کرد و افزود: چهره‌های فرهنگی باید با شعر و هنرهای مختلف از این فرهنگ محافظت کرده و در جلوگیری از بروز جرائم و ناهنجاری‌ها نقش آفرینی کنند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تهدید داشته‌های فرهنگی ایران از سوی دشمن اظهار کرد: امروزه همه داشته‌های ما در حال تهدید است و فرهیختگان بابصیرت با دیدبانی و تیزبینی اجازه تهدید شدن فرهنگ و هنر و اقتصاد کشور را ندهند.

وی ادامه داد: اقتصاد گردشگری در استان یزد بار فرهنگی عظیمی در معرفی فرهنگ اسلامی و ملی و رابطه بین ملت دارد و می‌تواند در استان یزد منشا اثر برای استان و کشور باشد.

رئیسی از ایران به عنوان امن ترین کشور در منطقه یاد کرد و گفت: کشور ما برای گردشگران امن است.  

وی بر لزوم حل مشکلات حوزه تولید و صنعت تأکید کرد و افزود: کسانی که در اقتصاد گردشگری فعالیت می‌کنند نباید دچار آسیب شوند و مشکلات بانکی آنان حل و فصل شود تا کار گردشگری از رونق نیفتد. البته بدهی بانکی باید پرداخت شود، اما آن واحد نباید تعطیل شود.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: همه تصمیم‌ها باید در چارچوب سیاست‌های مصوب ابلاغ شده از سوی رهبری و مصوبات اقتصاد مقاومتی که سندهای بالادستی هستند، صورت گیرد و به تسهیل فرآیند تولید بپردازند.

وی از کاشی و سرامیک به عنوان تولیدات نام آور استان یزد و دارای مشتری از کشورهای منطقه یاد کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری  منشوری را مطرح کردند که جامع ترین سخن در حمایت از تولید و صنعت به شمار می‌آید و همه ما باید مجری این منشور باشیم.  

رئیسی اظهار کرد: استان یزد از قدیم الایام به داشتن مردم سختکوش معروف بوده است و نباید صنایعی نظیر نساجی به فراموشی سپرده شود. قناعت نیز از شعارهای این استان به شمار می‌آید که باید به آن توجه کرد.

رئیس قوه قضائیه در پایان گفت: استان یزد در حال تبدیل شدن به یکی از قطب‌های سلامت است و نگاه‌های پزشکی آن مورد توجه قرار گرفته و این مساله باید تقویت شود. سلامت وگردشگری با هم ارتباط دارند و باید در حوزه سلامت نیز سرمایه گذاری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha