شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیزدهمین اجلاسیه مسئولان مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران

حوزه/ شریعتمداری با اشاره به تلاش دشمن برای تحریف و به فراموشی سپردن تشیع شهید سلیمانی، گفت: رهبر انقلاب اسلامی با دید وسیع خود شهادت و تشیع مردمی و خودجوش سردار سلیمانی را از ایام الله معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در سیزدهمین اجلاسیه مسئولان مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران با اشاره به شرایط بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز در شرایط خطیر هستیم و به هیج وجهی خطرناک برای کشور نیست و در طول تاریخ انقلاب، از شرایط بدتر از این شرایط نیز عبور کرده ایم.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: واقعیت این است که در منطقه، در شرایط بهتر و در اوج هستیم و تمام و سعی تلاش دشمنان داخلی و خارجی بر این نقطه متمرکز شده که اوج گیری کشور بعد از انقلاب مطرح نشود و یا اصلاً دیده نشود. باید بدانیم در کجا ایستاده ایم و به چه توانایی هایی بعد از انقلاب رسیده ایم، دشمن از همین می ترسد.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از دشمنان باید این سؤال را پرسید که اگر بعد از انقلاب اسلامی در کشور اتفاقی نیفتاده است، پس چرا  این قدر هیاهو راه انداخته اید و شبانه روز توطئه می کنید و کینه توزی ها هر روز بیشتر می شود.

شریعتمداری افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی شرایط کشور تغییر کرد و دشمن به عینه دید که مردم بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی هنوز به آرمان های امام و رهبری و بخصوص شهدا وفادارند.

وی تصریح کرد: از شرایط ویژه ای که به برکت شهادت سردار سلیمانی ایجاد شد، باید مسئولان نظام به نحو احسن در جهت رفع مشکلات مردم و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی  استفاده کنند.

تصاویر سیزدهمین اجلاسیه مسئولان مدارس و مراکز تخصصی حوزه تهران

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به سابقه جنگ رسانه ای استکبار، توضیح داد:  استکبار جهانی دارای سابقه ۵۰۰ ساله در بحث رسانه و تبلیغات سوء در ذهن مردم دارد و در بعضی مواقع هم، صدای دشمن را از دهان بعضی از افراد شنیده می شود.

وی ادامه داد: دشمن چند سال قبل از انقلاب و به ویژه  بعد از انقلاب اسلامی شعار «نتوانستن» و «نمی توانیم» را برای ما دیکته کرده است و همین حرف دشمن در عملکرد بعضی از مسئولان دیده می شود.

شریعتمداری با هشدار نسبت به تحریف شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این روزها دشمن برای تحریم شخصیت شهید سلیمانی اقدام و فعالیت های شیطانی ویژه ای را شروع کرده است تا تشیع میلیونی و پرشور ایشان را که توسط مردم رقم زده شد، به حاشیه بکشاند و از یاد ها ببرد، ولی مقام معظم رهبری با آن دید تیزبین، این رخداد عظیم را جزء ایام الله بیان فرمودند.

وی اضافه کرد: یکی از مغالطات دشمن القای دخالت نکردن سردار شهید سلیمانی در مباحث سیاسی است! این در صورتی است که سردار سلیمانی بزرگوار چقدر در مورد برجام و برجام های آینده دغدغه داشتند و هشدار می دادند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در مورد مسئله وحدت تاکیدات و اقدامات موثری داشته و اعتقاد داشت که اگر وحدت در جهان اسلام شکل گیری نشود، داعش و تکفیری های آمریکایی تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اشتباه راهبردی رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: شهادت سردار شلیمانی توسط آمریکایی ها از جمله اشتباهات راهبردی سردمداران آمریکا بود که اصلا در مخیله خودشان تشیع میلیونی پرشور و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی نمی گنجید و همگان دیدنند که مردم چگونه این شهید بزرگوار را در شهرهای ایران و عراق پذیرایی و تشیع کردند.

مدیر مسئول روزنامه موسسه کیهان در پایان تاکید کرد: باید اقدامات سردار سلیمانی و آثار و برکات تشییع میلیونی ایشان، برای مردم تبیین شود و نباید گذاشت دشمن این نعمت را از انقلاب اسلامی بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha