جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعلام فراخوان آثار فرهنگی-هنری سردار دل‌ها

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، با اشاره به اعلام فراخوان آثار فرهنگی-هنری سردار دل‌ها، اختتامیه این جشنواره را ۲۰ بهمن‌ماه جاری بیان کرد.

حجت‌الاسلام ترابی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام فراخوان دریافت آثار فرهنگی-هنری با عنوان «سردار دل‌ها»، بیان کرد: با توجه به رسالت حوزه در انجام اقدامات فرهنگی و هنری و تبلیغ به‌واسطه رسانه و هنر و همچنین با توجه به تقارن چهلم شهادت سردار سلیمانی با سالگرد پیروزی انقلاب، فراخوان دریافت آثار فرهنگی-هنری با موضوع سردار سلیمانی را اعلام کرده‌ایم.

وی ادامه داد و افزود: با اعلام این فراخوان تلاش کردیم تا هم از هنرنمایی و کارهای فرهنگی طلاب بهره ببریم و هم دغدغه‌مندان این عرصه و سایر جوانان هنرمند را تشویق به کار هنری در زمینه موضوع فراخوان کنیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، همچنین هدف اصلی انتشار این فراخوان را برجسته کردن هرچه بیشتر سردار سلیمانی به‌عنوان یک الگو و قهرمان ملی به جهت مقابله با الگوهای پوشالی غرب، اعلام کرد.

وی با اشاره به بخش‌های این فراخوان، گفت: شعر، نقاشی، طراحی، خطاطی، دل نوشته، کلیپ سازی و فیلم کوتاه، از بخش‌های این فراخوان است که إن‌شاءالله اختتامیه آن بیستم بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ترابی، با بیان اینکه به بهترین آثار جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌شود، اظهار داشت: محل تحویل آثار موزه دفاع مقدس، روبروی حسینیه ثارالله شهرستان دزفول بوده و علاقه‌مندان در صورت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۵۵۷۲۷۵۶۹ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha