پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: تبلیغ و سخنرانی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۱ سال گذشته و بستر سازی برای بصیرت افزایی آحاد مردم  که منتج به انتخاب صحیح و خوب در انتخابات اسفندماه شود، برعهده مدیران مدارس علمیه و حوزویان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس حوزه علمیه اصفهان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه  اظهار کرد: در روایتی آمده است که خداوند با هیچ حمدی بالاتر از تسبیح حضرت زهرا (س) ستایش نمی شود و اگر بالاتر بود، خداوند به این بانوی اسلام هدیه می کرد.

وی ضمن اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س)، عنوان کرد: حضرت علی(ع) در حقیقت کاتب وحی حضرت زهرا(س) بودند و این مقام و جایگاه به تعبیر امام راحل از بالاترین فضایلی است که خداوند متعال به این بانوی اسلام عطا کرده است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: حکمت ۴۳ نهج البلاغه حضرت علی(ع) ویژگی های یار شایسته و یک مجاهد را بر می شمارند (در عین اطاعت، مهاجرت کرد و به آنچه روزیش داده بودند، قناعت نمود و از خدا راضی بود و مجاهد زیست) که قابل تطبیق با سردار رشید اسلام شهید سلیمانی است.

وی افزود: خداوند دراین برهه با شهادت شهید سلیمانی وهمراهنش آثار فراوان و برکات زیادی را نصیب ملت ایران اسلامی کرد که ادامه راه این شهیدان وظیفه ای فرض بر دوش همه آحاد ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی با یادآوری نزدیک شدن ایام به دهه فجر و حساسیت این مناسبت در این شرایط خاطرنشان کرد: لازم است از اکنون مدیران مدارس علمیه همت بگمارند و برنامه ریزی جدی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این ایام الله  در جامعه داشته باشند.

وی بیان کرد: تبلیغ، سخنرانی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و یک سال گذشته  و بستر سازی برای بصیرت افزایی آحاد مردم  که منتج به انتخاب صحیح و خوب برای انتخابات اسفندماه شود، رسالتی است که برعهد مدیران مدارس علمیه و حوزویان است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان اذعان داشت: تبلیغ، بیان و فعالیت حوزویان باید جهت دهنده حرکت مردم به سمت انتخاب افراد شایسته، انقلابی، جهادی و دغدغه مند شود.

وی در ادامه اشاره ای به مسائل حوزه علمیه اصفهان کرد و گفت: برخی از مواقع اغماض مدیران مدارس علمیه در زمینه بروز یک تخلف، اشتباه و یا کج روی باعث بروز آسیب های بزرگ به بدنه حوزه علمیه می شود که گزارش به موقع مدیران به مسئولان بالادستی مانع از این امر می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha