جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهادت حضرت فاطمه زهرا س

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: متأسفانه ما هنوز نتوانسته ایم حضرت فاطمه(س) را معرفی کنیم؛ جوانان ما آن گونه که باید حضرت صدیقه کبری (س) را نمی‌شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی شرف پور، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت، موسس بودند، به طوری که جان خود را در راه ولایت فدا کرد.

وی بیان کرد: یکی از عواملی که باعث شده رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس به دفاع از میهن اسلامی بپردازند، پشتیبانی از ولایت فقیه بود که در این زمینه می توان گفت جامعه به شایستگی توانست در دفاع و حمایت از ولایت از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بپذیرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ادامه داد: متأسفانه ما هنوز نتوانسته ایم حضرت فاطمه(س) را معرفی کنیم؛ جوانان ما آن گونه که باید حضرت صدیقه کبری (س) را نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: اگر زن به عنوان مربی جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کند، بسیاری از مسائل و مشکلات در زمینه های تربیتی، اخلاقی ،اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برطرف می شود.

حجت الاسلام شرف پور تصریح کرد: اگر زنان می خواهند به سعادت دنیوی و اخروی برسند، باید از سیره حضرت زهرا(س) را در زندگی خود الگو قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha