پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور

حوزه/ امام جمعه کنگاور گفت: اکنون که حکومت تروریستی آمریکا سردار ایرانی را ترور کرده، مدعیان وطن پرستی و سلبریتی ها چه اقدامی علیه دشمنان درجه یک ملت ایران انجام داده اند؟

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت:  قبل از انقلاب اسلامی شاهد وجود جامعه ای بسته بودیم که در آن از هیچ گونه مشارکت فکری و عملی خبری نبود و آزادی هم، بسان کبوتری در کنج زندانها به سر می برد.

امام جمعه کنگاور ادامه داد: نخبگان دینی و آزاد مردان ضد طاغوت، حق اظهار نظر و روشنگری نداشتند و شاه فاسد به عنوان ژاندارم منطقه حافظ منافع آمریکا در خاورمیانه بود.

حجت الاسلام لروند افزود: مدعیان حقوق بشر در مقابل شکنجه های ساواک و حبس زندانیان مبارز و انقلابی در زندانهای رژیم پهلوی، مهر سکوت را بر لب زده بودند.

وی با اشاره به اینکه مردم در قبل از انقلاب اسلامی برای تعیین سرنوشت در انتخابات و رقابت های سیاسی بازیچه ای بیش نبودند، اظهار داشت: دستگاه فاسدی که تمام همتش در حذف دین و نمادهای دینی  جامعه بود. به هیچ وجه اجازه حضور و ابراز وجود رجال دینی و انقلابی را در صحنه اجتماع نمی داد.

حجت الاسلام لروند، پیروزی انقلاب اسلامی را طلوع خورشید حیات بخش قرآن و شمیم دلنواز تفکر اسلام ناب محمدی(ص) دانست و گفت: در جامعه ای که یأس و نا امیدی در آن موج می زد، به برکت مبارزات انقلابی حضرت امام(ره) و انقلابیونی که جان ها فدا کردند، گفتمان مودت و برادری در سایه فرامین الهی به صورت یک فرهنگ درآمد. 

وی خاطر نشان کرد: به رغم دسیسه دشمنان انقلاب به سرکردگی شیطان بزرگ در جنگ تحمیلی، تحریم ها، ۱۷ هزار شهید ترور، برجام، امروز به فضل الهی در خیلی از عرصه ها در رتبه های اول دنیا هستیم.

امام جمعه کنگاور در پایان با تاکید بر اینکه اگر نبود لبیک عملی تمام اقشار جامعه به شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» حضرت امام(ره) و هدایت حکیمانه رهبری معظم انقلاب، هرگز به شعار غیرتمندانۀ «ما می توانیم» دست نیافته و دست رد به سینه استعمارگران و آمریکای مستکبر نمی زدیم.  

وی  با مطرح کردن دو سؤال که از کسانی که این روزها با شعارهایی به اسم باستان گرایی و سلطنتت طلبی، سنگ ملی گرایی و وطن پرستی را به سینه می زنند، گفت: ایرانی که در زمان خواجه نظام الملک از لحاظ مساحت ۱۰ برابر ایران فعلی بود. آیا توسط فقها تکه تکه شد، یا توسط شاهان و سلاطین بی لیاقت؟

 حجت الاسلام لروند درباره اینکه کسانی که می گفتند: «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، گفت: این افراد زمانی که داعش تا ۴۰ کیلومتری مرزهای ما پیش آمد چه اقدامی برای ایران کردند. اکنون که حکومت تروریستی آمریکا سردار ایرانی را ترور کرده، مدعیان وطن پرستی و سلبریتی ها چه اقدامی علیه دشمنان درجه یک ملت ایران انجام  داده اند؟

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha