جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبدالحسین مجدمی، فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین

حوزه/ مراسم تشییع و خاک‌سپاری پاسدار شهید عبدالحسین مجدمی، که دو شب پیش توسط افراد ناشناس ترور شد، امروز با حضور گسترده مردم و عشایر خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیین تشییع و خاک‌سپاری،  پاسدار شهید عبدالحسین مجدمی، فرمانده بسیج شهر دارخوین، که دو شب پیش توسط افراد ناشناس ترور شد، امروز با حضور گسترده مردم و عشایر خوزستان برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان استان و شهرستان، فرماندهان نظامی، همرزمان و خانواده شهید از مقابل ناحیه مقاومت بسیج دارخوین آغاز شد و پیکر این پاسدار بر روی دوش مردم تا گلزار شهدای شهرستان شادگان منتقل و سپس در خانه ابدی خود آرام گرفت.

لازم به ذکر است، سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی، فرمانده بسیج شهر دارخوین شادگان، بامداد چهارشنبه دوم دی‌ماه در مقابل خانه‌اش به ضرب گلوله افراد ناشناس به شهادت رسید.

همچنین حجت‌الاسلام صادق مرادی، رئیس‌ دادگستری استان خوزستان از تشکیل پرونده قضائی در رابطه با شهادت عبدالحسین مجدمی، فرمانده بسیج دارخوین شادگان خبرداد و گفت: از همان ساعات اولیه شهادت پاسدار مجدمی، تحقیقات در دادستانی آغاز و دستورات لازم از سوی بازپرس ویژه برای دستگیری عاملان ترور صادر شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha