جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ برگزاری آیین حجره داری در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه

حوزه/ برگزاری هفتگی جلسه محفل انس با قرآن کریم، آموزش آیین حجره داری و... بخشی از برنامه های مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه است.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه در سال تحصیلی جدید ویژه برنامه های بسیاری از سوی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه در حال برگزاری است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: برنامه های مذهبی و فرهنگی که بعضا با دعوت از سخنرانان مطرح کشوری و استانی برگزار می شود با استقبال بسیار خوب طلاب روبرو می باشد.

حجت الاسلام رضایی، برگزاری هفتگی جلسه محفل انس با قرآن کریم، آموزش آیین حجره داری و... را  بخشی از برنامه های مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اعلام کرد و افزود: مدیریت، معاونین و اساتید مدرسه علمیه قروه به دنبال تداوم این برنامه ها برای رشد فکری و اعتقادی بیشتر در بین طلاب این مدرسه می باشند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم اقامه عزای دهه دوم فاطمیه در مدرسه علمیه قروه، گفت: برنامه های فرهنگی بسیاری برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط این مدرسه تدارک دیده شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha