پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طرح «ضیافت علوی» طبخ ۱۱۴ هزار غذای متبرک در اهواز
اجرای طرح بزرگ اطعام ۱۰ هزار نفری «ضیافت فاطمی»

حوزه/ طرح بزرگ اطعام ۱۰ هزار نفری «ضیافت فاطمی» هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد حضرت حجت(عج) منطقه زیتون کارگری اهواز انجام می‌شود.

سجاد جلیهم پور، دبیر اجرایی طرح بزرگ اطعام ۱۰ هزار نفری «ضیافت فاطمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان، اظهار داشت: سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگ‌ترین الگو برای مسلمانان است که یکی از شاخصه‌های آن، توجه به نیازمندان و اطعام فقرا و مستضعفین است؛ ازاین‌رو به همت جمعی از مؤمنین و کمک مردم شریف اهواز، طرح «ضیافت فاطمی» را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این طرح، ۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان و مستضعفین توزیع می‌شود، گفت: اقلام مورد نیاز جهت طبخ غذا «برنج»، «مرغ»، «روغن»، «سبزی»، «نخود»، «رشته آش»، «عدس سبز» و «گوشت قرمز» است.

جلیهم پور، با اشاره به نحوه شراکت در این ضیافت آسمانی، گفت: مردم می‌توانند به دو صورت در این طرح شرکت کنند؛ تهیه موارد فوق‌الذکر و تحویل به نشانی مسجد حضرت حجت(عج) در منطقه زیتون کارگری و یا واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۱۸۵۱ به نام مسجد حجت نزد بانک ملی.

دبیر اجرایی طرح بزرگ اطعام ۱۰ هزار نفری «ضیافت فاطمی»، با اشاره به نحوه توزیع این غذاها، اظهار داشت: تعداد از این غذاها توسط نیروهای هلال‌احمر و کمیته امداد در مراکز بهزیستی و مابقی هم در مناطق عین دو، کوت عبدالله و سایر مناطق حاشیه‌ای اهواز توزیع می‌شود.

لازم به ذکر است، شماره‌های ذیل الذکر جهت ارتباط با مسئولان طرح مربوطه اعلام شده است؛

۰۹۳۸۷۷۳۳۳۱۸ – ۰۹۱۶۳۲۳۶۰۹۸

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وحید IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 0
    احسنت به بچه های مسجد حضرت حجت عج انشالله دعای حضرت زهرا پشت و پناهتون