شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رحمانی سبزواری

حوزه/ عضو جامعه مدرسین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: 90 درصد امنیت کشور به برکت دین بوده و حافظ و نگهبان این دین روحانیت است، حوزه امروز صدها و بلکه هزارها نیروی ورزیده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری شامگاه پنجشنبه در جلسه گام دوم انقلاب و اندیشه تحول و تعالی در حوزه های علمیه که در سالن جلسات دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، عنوان کرد: کشور ما در جنگ فرهنگی و دینی و نظامی قرار دارد و در تمامی این جنگ ها دشمن را شکست داده است.

وی افزود: امروز کشور ایران هزاران انسان های ساخته شده از بعد سیاسی دارد؛ اگر این فشار دنیا بر هر کشوری بود آن کشور ساقط می شود و این به دلیل مدیریت قوی در کشور است، بعضا مدیران نالایق نیز البته ضربه می زنند.

عضو  مجمع عمومی جامعه مدرسین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن احمدالحسن ها را مطرح کرد و بیان کرد که هر کس از او تبعیت نکند باید نابود شود و حوزه های علمیه باید به حاشیه برود، درست است که در حوزه علمیه اختلاف نظر وجود دارد، اما شهادت سردار سلیمانی نشان داد که همه در اهداف بزرگ مشترک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری بیان کرد: 90 درصد امنیت کشور به برکت دین بوده و حافظ و نگهبان این دین روحانیت است، حوزه امروز صدها و بلکه هزارها نیروی ورزیده دارد.

وی با بیان اینکه حوزه نسبت به قبل از انقلاب بسیار رشد کرده است، ادامه داد: اینکه ما دشمن را شکست دادیم یک مسئله است، رشد ما هم مسئله دیگری بوده و گام دوم انقلاب باید این رشد به صورت بیشتر و چشمگیرتری رقم بخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha