پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ سیزدهمین اجلاسیه مسئولان مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: دشمن در فضای مجازی دارای لشکرهای سایبری قوی است که اگر نیروهای انقلابی این فضا را خالی کنند و یا اقدام موثری انجام ندهند، مکانی برای جولانگاه دشمن خواهد شد و تاثیرات مخربی در فکر و روح جامعه خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، پنجشنبه سوم بهمن ماه، در سیزدهمین اجلاسیه مسئولان مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران با ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های مبلغان استان، اظهار داشت: مبلغان حوزه علمیه استان تهران علاوه بر فعالیت تبلیغ دینی در مناطق مختلف، با حضور در مساجد و مدارس به بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی پرداخته اند و در این زمینه گزارش ها و نتایج خوبی به دست آمده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جهت کم رنگ کردن انتخابات، ادامه داد: دشمن همیشه سعی داشته مردم‌ را نا امید کند و دستاورد های انقلاب را نادیده گرفته شود و یا کم اثر جلوه بدهد، ولی با اقدام انقلابی طلاب و مبلغین تهران در راستای تبیین انقلاب و جبهه مقاومت تلاش دارند این توطئه دشمن مانند سال های قبل نقش بر آب شود.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: معاونت تبلیغ حوزه استان با آماده سازی و تهیه محتواهای مختلف توانسته تکلیف خود را در جهت بصیرت افزایی مردم در انتخابات انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات حوزه علمیه استان تهران در فضای مجازی، اظهار کرد: در فضای مجازی  نیز اقدامات و برنامه هایی برای مقابل شبهه ها و مغالطات دشمن توسط طلاب و روحانیون در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی دارای لشکرهای سایبری قوی است که اگر نیروهای انقلابی این فضا را خالی کنند و یا اقدام موثری انجام ندهند، مکانی برای جولانگاه دشمن خواهد شد و تاثیرات مخربی در فکر  و روح جامعه خواهد گذاشت.

مدیر حوزه علمیه استان تهران در پایان گفت: طلاب و روحانیون در مواقع حساس کشور مانند سیل، زلزله و ...  همیشه در صحنه بوده اند و در انتخابات نیز همچون گذشته حضوری پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha