پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) گفت: مسابقات به مدت یک هفته و تا سیزدهم بهمن‌ماه با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور در جوار آستان ملک پاسبان حضرت معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدرضا پورمعین مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با اشاره به اینکه امروز سیزدهمین دوره مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل خوانی قرآن کریم افتتاح شد،‌ اظهار داشت: مسابقات به مدت یک هفته و تا سیزدهم بهمن‌ماه با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور در جوار آستان ملک پاسبان حضرت معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد.

وی تأکید کرد: این دوره از مسابقات علاوه بر شرکت‌کنندگان در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته‌های یاد شده، در حوزه بزرگسالان نیز در حال احصاء عددی هستیم که شاید ۳۲ سال باشد و به‌عنوان یک گروه سنی جدا شرکت داده شوند تا به عدالت نزدیک‌تر شویم.

پورمعین با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از سراسر کشور،‌ تصریح کرد: جمع محترمی از قاریان، حافظان و ترتیل خوانان خارجی هم از مسابقات امسال استقبال کردند و قریب به ۲۵۰ نفر از سایر کشورها و تابعیت‌ها و ملیت‌ها را در این مسابقات داریم که برخی از این عزیزان در ایران زندگی می‌کنند.

مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) افزود: فصل جدید این دوره از مسابقات که در شورای برنامه‌ریزی مورد توجه قرار گرفت، موضوع کیفیت‌بخشی به‌عنوان یک هدف اصلی است که از این به بعد در همه سطوح برگزاری دنبال می‌شود که از تعیین سطح تا دعوت، تبلیغات، قضاوت، تشریفات و جوایز دنبال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha