پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آيت الله مقتدايي

حوزه/ اگر سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت مورد الگو قرار گیرد، قطعا در سایر موارد می تواند این الگو گیری مؤثر باشد.

آیت الله مقتدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در توصیه به روحانیون و مبلغان گفت: از همه روحانیون و مبلغین تقاضا دارم به آنچه شأن تبلیغ برای حضرت صدیقه طاهره(س)، یعنی عظمت و الگو بودن ایشان است، توجه کنند و در تبلیغ از آن بهره ببرند.

دبیر دوم  شورای عالی حوزه افزود: در عظمت حضرت زهرا(س) همین اندازه بس که امام عصر(عج) فرمودند «مادرم فاطمه زهرا(س) الگوی ما است». این نشان از اهمیت سیره عملی و رفتاری حضرت فاطمه(س) دارد و لازم است همه خواهران مبلغه و برادرانی که به تبلیغ می روند، این اصل مهم را مورد توجه قرار دهند و به درستی در منبر و در برخورد با مردم، این بانوی گرامی اسلام را الگو رفتار خود قرار دهند  و هم مردم و جامعه را نسبت به عفت و پاک دامنی و حجاب ایشان توجه دهند.

عضو خبرگان رهبری گفت: باید توجه داشته باشیم اگر سیره عملی و رفتاری ایشان در دفاع از ولایت و... مورد الگو قرار گیرد، قطعا در سایر موارد مانند عبادت، حمایت از رهبری، برنامه تهذیبی و در همه برنامه می تواند این الگو گیری مؤثر باشد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha