جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حق جو

حوزه/ اگر بخواهیم دفاع از ولایت و امامت داشته باشیم، لازم است در برابر مشکلات و سختی هایی که از سوی بعضی انسانهای جاهل و دشمن به ما تحمیل می شود، صبر و مقاومت داشته و در کارها با خدا معامله کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حق جو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: یکی از موضوعاتی که در ایام فاطمیه لازم است مطرح شود، مسئله ولایت و دفاع از ولایت و توحید از نگاه حضرت زهرا(س) است. ایشان از این قضیه دفاع کردند و جانشان را فدا نمودند.

این کارشناس مذهبی افزود: سراسر زندگی حضرت زهرا(س) درس و عبرت است. نمونه ای از آن این است که ایشان همه سختی ها را برای دفاع از ولایت تحمل کردند ، این نشان می دهد همه باید در برابر مشکلات تحمل داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم دفاع از ولایت و امامت داشته باشیم،  لازم است در برابر مشکلات و سختی هایی که از سوی بعضی انسانهای جاهل و دشمن به ما تحمیل می شود، صبر و مقاومت داشته و در کارها با خدا معامله کنیم.

این مشاور خانواده افزود: هر کسی در برابر دفاع از دین، حق و حقیقت و احیای معارف ناب با خدا معامله کرده و کند، فردای قیامت آبرومندان به صحنه قیامت خواهد رفت و همین مسئله در دنیا نیز برکاتی به همراه خواهد داشت که از جمله  این که می تواند جلوی بسیاری از آسیب ها را بگیرد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha