سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سازمان اوقاف

حوزه/ غلامی با اشاره به بارش برف و سرما بسیار زیاد هوا در مسیر های منتهی به همدان، یادآور شد: تمامی مساجد و بقاع متبرکه بین راهی استان، جهت اسکان اضطراری مسافران آمادگی لازم را دارا هستند.

رامین غلامی مدیر روابط عمومی اداره اوقاف همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به بارش برف و سرما بسیار زیاد هوا در مسیر های منتهی به همدان، گفت: تمامی مساجد و بقاع متبرکه بین راهی استان، برای اسکان اضطراری مسافران آمادگی لازم را دارا هستند.

وی افزود: از روز چهارشنبه پس از شروع نزولات آسمانی و بارش سنگین برف، بنا بر هماهنگی های لازم، همه این اماکن درآماده باش صد در صدی هستند تا در صورت بروز مشکل، به یاری در راه ماندگان بشتابند.

غلامی با بیان اینکه وسایل گرمایشی نیز در مساجد و بقاع متبرکه بین راهی تعبیه شده است، اظهار داشت: روز گذشته تعداد پنج خانوار در جاده شهرستان نهاوند، در مسجد روستای قلعه ‌قباد به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در مسیر گردنه اسدآباد و محور همدان، سنندج نیز تعدادی از مسافران که به دلیل شرایط جوی، ادامه سفر برای آنان امکان پذیر نبود، شب را در مساجد آن مناطق سپری کردند.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف همدان، در پایان اظهار کرد: از آنجایی که همدان یکی از مناطق سردسیر و پر بارش در فصل زمستان می باشد، این آمادگی در همه مساجد و بقاع متبرکه وجود دارد تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha