سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: با پاسخ کوبنده موشکی ایران ادعای بزرگیِ آمریکا نابود شد به طوری که حتی آمریکایی ها نتوانستند جوابی به این حمله بدهند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، ابراز داشت: در سیره حضرت زهرا(س) مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم تبلور دارد و این همان اساس مکتب عملی اهل بیت علیهم السلام است که به حضرت صدیقه زهرا منتسب است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا س عصاره نبوت، امامت و ولایت بود که ظلم را نمی پذیرفت و حامی مظلوم بود و این همان فرهنگی است که مسلمانان حقیقی و صادق بر این طریق حرکت می کنند.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، تصریح کرد: هیچ وقت شهادت این عزیزان از خاطر ما فراموش نخواهد شد. ایشان همیشه به دنبال دفاع از مظلوم بودند و با مستکبرین و ظالمین عالم در ستیز بودند. دشمن تروریست ترسو نتوانستند ایشان را در میدان جنگ به شهادت برسانند لذا ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند. حاج قاسم سلیمانی شهید دفاع از مظلومین شد چرا که از ریخته شدن خون اطفال، زنان و مردم بیگناه با مبارزه خود با تکفیری های آمریکایی و صهیونیستی جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: وای به حال کسانی که راضی شدند که با کسانی که دستشان به خون ملت های منطقه آلوده است بنشینند و معامله قرن آمریکایی ها را آماده سازی کنند و آمریکایی ها همیشه آنها را تحقیر می کنند و مانند گاو شیرده از آن ها سوء استفاده می کنند.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با بیان اینکه به هیچ وقت انتقام سردار شهید  سپهبد حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد، اظهار داشت: انتقام شدید در انتظار ظالمین خواهد بود و هنوز مدت زیادی نگذشته است که زمین زیر پاهای مزدوران اشغال گر آمریکایی به لرزه درآمده است. با پاسخ کوبنده موشکی ایران ادعای بزرگی آمریکا نابود شد به طوری که حتی آمریکایی ها نتوانستند جوابی به این حمله بدهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب در خطبه نماز جمعه فرمودند این شعارهای انتقام ملت ایران و مردم منطقه سوخت این موشک ها بود که بر سر آمریکایی ها فرود آمد.

وی ادامه داد: پاسخ ابتدایی موشکی ایران باعث شد تا آمریکایی ها بفهمند جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت و امکانات قوی نظامی است که این قدرت برای ازاله کردن آمریکای اشغال گر از کل منطقه غرب آسیا نه فقط عراق کفایت می کند و این جدای از قدرت معنوی الهی است که آن ها از آن بی بهره هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به تهدید آمریکایی ها نسبت به ترور کردن فرمانده جدید سپاه قدس سردار قاآنی، ابراز داشت: من به آمریکایی ها این جمله امام سجاد علیه السلام را می گویم که خطاب به ابن زیاد فرمود: ای آدم کش آیا مرا به کشتن تهدید می کنی که کشته شدن در راه خدا برای عادت است و کرامت ما شهادت است.

نماینده رهبر انقلاب خطاب به ترامپ گفت: ترامپ احمق  تو دچار یک فضیحت بزرگ با هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی خود شدی و مجبور شدی با خزعبلات آن را بپوشانی و حماقت تو قابل درمان نیست.

وی ادامه داد: موعد اخراج اشغال گران آمریکایی از منطقه رسیده است و پژواک عراقی هایی که به دنبال اخراج آمریکایی ها از عراق هستند بیشتر از گذشته به گوش می رسد. آمریکایی ها بدانند فرزندان ایران و محور مقاومت انتقام خون به ناحق ریخته شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را فراموش نخواهند کرد و به نابودی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی قدس که آرزوی حاج قاسم سلیمانی بود بیشتر از گذشته اهتمام خواهند داشت و این کار را قطعا انجام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha